Ruildraadje voor Ruil, cadeau en verkoopevent (2015-06-11)

Discussie in 'Overig archief' gestart door lijebouwman, 11 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik wil ook iedereen weer bedanken voor de leuke ruil. xD Het was kort maar toch een paar mooie dingen gekregen, geruild en weggegeven.
    Ik ben er weer blij mee. :music:

rikmark, Alextheman95 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  2. SABJE

SABJE Forumleerling

denvenee98 dank je wel voor de ruil ik zal er goed voor zorgen

margo-64 en devenee98 vinden dit leuk.
  3. devenee98

devenee98 Gevorderde

mijn ruilevent zit er ook weer op. ik heb geen tijd meer voor de farm voor het afgelopen is. ik hoop dat iedereen leuke dingen heeft kunnen bemachtigen.

.babouska. vindt dit leuk.
  4. Nella58

Nella58 Forum-expert

Probeer het nog eens, misschien dat het lukt, ik heb al in de zeppelin gekeken, helaas staat die er niet bij.
    Als iemand deze nog heeft, hou ik me aanbevolen,
    Zie nu dat ik in mijn andere boerderij zit, dit is voor Croky2004

5. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik hoop nog steeds op een heksenketel. wie o wie

6. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

Ik zoek een Roze Kip.

7. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Als iemand nog een pitomba XXL voor mij heeft, dan zijn al mijn wensen vervuld haha

8. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Als iemand een roze kleurmengerij heeft ga ik heel blij worden.... Heb heel veel te ruil, roze stallen, XXL bomen, veel sieritems....Graag een duifje naar snietje1

Tesselschade en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. ergo8

ergo8 Forum-expert

had ik jou vorige keer geholpen?stuur me dan even een berichtje ik had de jouwe per ongeluk gewist.

10. margo-64

margo-64 Grote forummeester

Voor mij zit het ook weer erop, wil iedereen bedanken, met wie ik geruild heb en die ik zo ook blij heb kunnen maken, tot de volgende keer;)

-Coco1968- en snietje1 vinden dit leuk.
  11. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

Stuur mij maar een duifje

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  12. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Ik heb een vraagje
    Is er iemand die voor mij een keukenprins te ruil heeft??:oops:

13. popje4

popje4 Levende forumlegende

Annelies nog die pitomba xxl nodig dan stuur maar een berichtje heb er nog wel een voor je.

gr popje4

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  14. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

denk echt dat ik deze ronde overgeslagen wordt...:oops:

15. farmke55

farmke55 Forumbeginner

Dankzij mijn mentor :D en heel veel van jullie aardige medeboertjes hier heb ik aardig wat bomen (ook XXL:inlove:) en stallen gekregen, super leuk!! ik kan nog niet alle stallen plaatsen,voor sommige kan ik nog geen voer maken en dan staat het hele ene veld wat ik heb vol....moet nog heel wat gewasjes verbouwen eerst :wuerg: maar.... heel erg bedankt! ze komen ooit heel goed van pas

annigjen en Farmer121965 vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Had niet verwacht dat ik in deze 24uur mijn wensen allemaal af kon strepen, vooral gezien de nieuwe bomen en stallen niet te ruil zijn.
    Maar dankzij hele lieve boeren heb ik mijn wensen af kunnen strepen :music::D Alle 'normale' baha bomen zijn voorzien van een XXL variant, wat mooi is dat zeg xD

SUPER BEDANKT!

Farmer121965 en -mikmak- vinden dit leuk.
  17. bakkertje84

bakkertje84 Forumbeginner

ja die heb ik voor je

18. boermario1981

boermario1981 Forumbeginner

Ik zou zo graag een marmotten-stal willen hebben, heb er totaal geen en aangezien de hoeveelheden bij de coop, zou ik er toch wel graag een willen hebben
    heb geen idee wat ik ertegenover zou moeten stellen

als er iemand is die er eentje kan missen (oei oei op dit tijdstip?) hou ik me aanbevolen. Laat me weten wat je ervoor terug wilt en dan kan ik kijken of ik eraan kan voldoen

19. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik heb er wel 1 voor je en ik hoef er niets voor terug. Ik heb alles al op de allernieuwste dingen na en die zal ik vast wel een keer nog krijgen.

20. boermario1981

boermario1981 Forumbeginner

heel erg bedankt! Dat waardeer ik ontzettend!

Hij staat al te pronken op mijn boerderijtje, voorzien van wat lekkers te eten en drinken xD

dank je wel :)

Heb je een Appel XXL gestuurd :)

Laatste bewerkt: 24 Februari 2016