ruildier niet gekregen

Discussie in 'Help archief' gestart door [vonne], 28 September 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [vonne]

[vonne] Forumleerling

Hallo ik heb net in het ruilevent , een ruiling gedaan voor een miereneter , maar tot nu toe nergens te vinden ?
    ID: 11797100
    Weet iemand of er ergens iets mis is gegaan

Alvast bedankt

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Heb je hem in de ballon geruild?
    Dan kan je onderaan kijken bij het kleine groene driehoekje, of het echt geruild is.
    Had je zelf de ruil voorgesteld in de ballon? Dan kan je kijken bij "aanbiedingen beheren" en dan bij "verstuurd" of het echt geruild is.
    het kan ook nog zo zijn dat je met f5 of helemaal uitloggen de miereneter alsnog binnenkrijgt (maar dan zou ik wel eerst even bij dat groene driehoekje kijken, na uitloggen is die informatie weg)
    Heb je met iemand geruild door het aan elkaar kado te doen (met een kadolicentie), dan hoop ik dat de andere partij te vertrouwen is.

Wat ook nog kan, is dat je juist een miereneter geleverd hebt i.p.v. ontvangen? Dus dat de ruil verkeerd om was (gebeurt mij ook namelijk). Dat zou je dan zien bij het groene driehoekje of bij verstuurd.

Hoop dat het nog goedkomt.

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. [vonne]

[vonne] Forumleerling

Dank je wel voor de info , zo heb ik weer iets geleerd :)
    Er is niet geruild , hoef ik ook niet verder te zoeken

Groetjes

Sintra98 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.