roze salamander bug??

Discussie in 'Help archief' gestart door -matthias1952-, 11 Maart 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik plaats mijn roze salamander op de woelige weide (over een basis natuurlijk) en die is meteen klaar. ik kon meteen oogsten en kreeg ook de salamanders erbij. (6 x want er staat een + 100% bonus aan)

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik kan het probleem zelf niet terugvinden, maar zal het doorgeven. Bedankt voor het melden :)

3. simmeke54

simmeke54 Grote forummeester

Dat heb ik ook. Stallen of werkplaatsen neerzetten en ze kunnen meteen worden geoogst. De verkregen dieren of producten worden daarna weer verwijderd. Ik heb nu ervaren dat je na het neerzetten van de stallen of werkplaatsen niet meteen moet oogsten maar enkele seconden wachten en dan pas voeren.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  4. -matthias1952-

en mijn 6 salamanders zijn idd ook weer verdwenen.

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Het blijkt inderdaad dat het een visueel probleem betreft, er wordt niet daadwerkelijk iets bijgeboekt.

6. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Het ligt ook niet aan de salamanders, ik heb het met andere beesten ook wel eens gehad.

7. -matthias1952-

het werd wel geboekt. ik had plots 6 salamanders erbij. ik wist precies hoeveel ik er had.
    maar ze zijn er ook weer afgegaan (na een hele tijd)
    van mij mag hier een slotje op

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.