Ron

Discussie in 'Voorstellen team' gestart door RonSchoof, 29 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    In oktober 2010 vroeg een collega in het buurthuis waar ik computerlessen geef of ik haar kon helpen. Ze speelde samen met haar kleindochter (13) een boerderijspel maar terwijl haar kleindochter al doorsjeesde naar level 3 kwam zij niet verder.
    Haar geld was op en ze kon dus geen zaaigoed meer kopen.

    Tja, ik deed nooit spellen op de pc, ook niet online. Maar ik beloofde er in te duiken en haar van advies te voorzien.
    Dus een account aangemaakt en die dingen uitgezocht. Dat advies is verder prima in orde gekomen.
    En ik speel Farmerama nog steeds met veel plezier.

    Ik woon in Zeeland, ben de tweede helft van de 50 ingetippeld, en altijd werkzaam geweest in de ICT, van programmeur (applicatie en systeem), naar systeemanalist en beheerder, en leidinggevende over een afdeling met 7 programmeurs.

    In augustus 2011 werd ik moderator en zo van lieverlee doorgegroeid naar Board Administrator.

    Mijn andere hele grote hobby is de reddingsbrigade, 32 seizoenen actief geweest als vrijwillig strandwachter en tegenwoordig vooral zowel bij de eigen brigade als landelijk bezig met het opleiden van ongediplomeerde trainers en instructeurs tot officieel erkend gediplomeerden.



    (Dank Wolfrij dat je op de foute formulering hebt gewezen, heb ik nu aangepast).
     
    Laatste bewerkt: 30 Augustus 2014
  2. Wofrij

    Wofrij Teller

    Waarin leidt je dan reeds gediplomeerde trainers en instructeurs in op. Daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Dat lijkt me op zich niet al te moeilijk daar ze al gediplomeerd zijn.
     
    ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  3. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Na de niveau 2 opleiding zijn er ook nog de niveau 3 en niveau 4 opleidingen.
    (Het zijn ook goedgekeurde beroepsopleidingen die vaktechnisch gelijk staan met het CIOS en de Sportacademie, maar dan minder vakken en maar één sport).

    Maar je hebt gelijk dat de formulering wat onhandig was want het begint wel met mensen die helemaal geen instructeurs- of trainers diploma hebben.
    Die heb ik nu aangepast.
     
    ymked55, dutchboy, Sintra98 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. Wofrij

    Wofrij Teller

    Dank je voor de toelichting.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  5. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

  6. jufjenny

    jufjenny Forumbeginner

    Wat leuk Ron ik zat op dezelfde brigade en we hebben samen strandwacht gelopen op Dishoek.
     
    ymked55, dutchboy en Sintra98 vinden dit leuk.
  7. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Wat is de wereld dan weer klein hè?
     
    ymked55, dutchboy en jufjenny vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.