rode kaart

Discussie in 'Help archief' gestart door kayleh, 31 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kayleh

kayleh Forumleerling

Hey Hoi

Ik starte vandaag mijn spel voor de 2e x op vandaag en ik kreeg een pop-up met een rood vlak erin? heb ik nu een rode kaart gekregen ergens voor of is dit iets nieuws? snap er ff helemaal niets van speel al jaren maar dit nog nooit meegemaakt.

Groetjes

2. katte1998

katte1998 Forumleerling

idem hier.

3. kayleh

kayleh Forumleerling

• Dubbele postings zijn niet toegestaan. Gebruik de "bewerk" knop om iets toe te voegen
    ja bij mijn andere 2 boerderijen ook... heb een printscreen gemaakt maar krijg hem hier niet in anders had ik hem ff toegevoegd

zal wel een dag te vroeg zijn.. bedenk ik me opeens.. is ja morgen 1 april.... en farmerama zal farmerama niet zijn als ze niet weer een geintje uithalen zoals elk jaar haha

Laatst bewerkt door moderator: 31 Maart 2016
  4. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Het is in ieder geval geen rode kaart, maar wij weten ook niet precies waar het aan ligt. Wat zou kunnen is dat je flashcache / cookies geleegd moeten worden en dat de farm daarom iets geks uithaalt.
    Mocht dat niets opleveren en het probleem blijft, dan kun je het beste een ticket naar support sturen om te kijken of zij het kunnen reproduceren.

5. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Leuke 1 april grap....helaas een dag te vroeg :p

6. Wendie

Wendie Forumbewoner

lijkt mij toch als meerdere mensen dit probleem hebben dat het toch ergens anders aan ligt dan de pc waar je op speelt
    hier ook hetzelfde rode vlak, zowel op mijn farm als die van mijn vriend

7. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Hier nog niet gezien , misschien ligt het aan de provider of browser

8. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Ligt niet aan browser of provider.
    Hier op eerste 3 accounts rode kaart gezien en op de 2 laatste accounts niet.
    Heb de accounts net achter elkaar geoogst.

9. flien89

flien89 Forumleerling

Ik starten net mijn boerderij voor de eerste keer op en ik heb ook pop-up gezien met een rood vlak erin.

10. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Zoals Catje78 al zei, een rode kaart oid is het niet.
    Een bugje zeker wel, want in pop-ups hoort tekst te staan.

Waar dit vandaan komt weten wij ook niet, en de programmeurs zullen er zeker naar kijken op 1 april.
    Of anders volgende week.

Borkie, maad en nicolle73 vinden dit leuk.
  11. kerkdijk

kerkdijk Forumkenner

Het zal wel "spontaan" verdwijnen na vandaag ;).

Borkie vindt dit leuk.
  12. T-Elvira

T-Elvira Forumleerling

o_Ok ik had er net 1 :p

Borkie vindt dit leuk.
  13. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik ook.... we hebben toch niet per ongeluk iets geraakt wat we niet hadden moeten raken? :oops:

T-Elvira en harm-jan70 vinden dit leuk.
  14. T-Elvira

T-Elvira Forumleerling

Zou dat het zijn! :eek:

Borkie vindt dit leuk.
  15. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Denk dat ik maar ff onderduik.... in 't Clubhuis... verwante zielen enzo.... o_O

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.