Retropakket

Discussie in 'Help archief' gestart door Draakie_28, 23 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draakie_28

Draakie_28 Gelegenheidsauteur

Wil net het nieuwe retropakket aanschaffen, maar dan krijg ik te zien dat het niet verkrijgbaar is of dat ik het al heb
    Hoe kan dit

2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Zo'n melding krijg ik ook wel eens als ik iets aanschaf. Heb je wel al betaald? Zo ja, ververs het spel dan en kijk even of het is aangekomen.

Draakie_28 vindt dit leuk.
  3. Draakie_28

Nee ik kan niet eens betalen, gaat over naar de tulpgulden pakketten, anders hen ik ook wel eens die melding gehad, maar kwam het item toch binnen

Borkie vindt dit leuk.
  4. bowie1980

bowie1980 Gevorderde

Dit pakket is op dit moment helaas niet beschikbaar.
    De reden daarvoor kan zijn dat je het pakket al hebt of dat het in jouw land niet verkrijgbaar is.
    IK krijg ook die melding !!!

5. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Misschien ten overvloede, maar je hebt het item niet al eens eerder aangeschaft?

6. Draakie_28

Nee hoor heb de items vandaag nog niet aan kunnen schaffen, maar lees hierboven ook al dat bowie1980 er ook problemen mee heeft

7. wil1959

wil1959 Gelegenheidsauteur

Ik kan bombastisch cadeau niet vinden op mijn account, niet in de wolkenrij en niet op een van de velden. Toch kan ik hem niet kopen.

8. Catje78

We hebben het probleem en de melding doorgegeven, we wachten op een antwoord.

9. Draakie_28

Dankjewel

10. Catje78

Inmiddels zouden Bombastisch en Toverhoed aan te schaffen moeten zijn.

Draakie_28 vindt dit leuk.
  11. wil1959

wil1959 Gelegenheidsauteur

Dank je wel voor de snelle reactie, ze zijn nu inderdaad te koop.

12. Draakie_28

Heb ze aangeschaft nu alleen nog Ingrids leerling

13. henny

henny Actieve auteur

Even een vraagje, ik heb deze ochtend 3 wolkenrijen aangeschaft maar ze zijn er nog niet, kan dat kloppen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.