retro wolkenrijen

Discussie in 'Help archief' gestart door inox1952, 25 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inox1952

inox1952 Junior expert

ik heb nog eens nagekeken,er zijn bepaalde retro wolkenrijen die ik nog niet heb,maar kan het nergens vinden om ze eventueel te kopen?

2. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Het is niet de bedoeling dat je dezelfde vraag blijft herhalen.
    Nog een keer dan: In het klokje staat de afbeelding voor de verkoop van de wolkenrijen. Staat deze er niet dan heb je die wolkenrijen al.
    Misschien mis je bepaalde items? Deze zijn niet los te koop.
    Anders stuur je een ticket aan support. Vergeet niet je ID en speelnaam te vermelden.

3. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Dan heb ik ook nog een vraagje:
    Bij mij staat dat ik de wolkenrij van strip #3 aan kan schaffen. Naar mijn idee heb ik dit event toen helemaal uitgespeeld en zou ik de wolkenrij dus al moeten hebben. Zou ik dat nog ergens na kunnen kijken?

4. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Dit is de strip met het "staak"-item erin.
    Magische Bonenstaak eventrij

5. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Dat snap ik, ik heb altijd gedacht dat ik de hele rij had. Blijkbaar niet dus want hij staat er niet tussen.

6. ellen236

ellen236 Forumleerling

ellen236 ID 22164367 heeft de duivelsekist voltooid maar helaas er verschijnt geen vrije bonestaak. Heb f5 geprobeerd en heb in en uitgeschakeld met het spel maar helaas er verschijnt niets. Kan het forum mij helpen?

7. tessa953

tessa953 Forumleerling

tessa953 ID 22150969 heeft ook duivelsekist voltooid helaas ook geen vrije bonestaak. Bovendien exentrieke muze aangevult voor een knecht, ook deze werkt niet.f5 geprobeerd de computer aan en uitgezet. Wat kan ik nog meer doen om het euvel te verhelpen.Support kan u me aub helpen? Alvast dank u wel voor de moeite. gr.Tessa.

Laatste bewerkt: 26 November 2015
  8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dre rij van de duivelse kist moet je terug kunnen vinden bij alle rijen en bij de dierenbonussen.. Zo niet stuur dan maar een ticket naar support. Wel graag je usernaam en id vermelden
    Bij de levende legende krijg je geen vrije knecht maar dan lever je je bekers in en heb je daardoor meer kans op dropitems op alle velden. Voor de duivelse kist zie mijn antwoord hierboven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.