Renzo

Discussie in 'Help archief' gestart door Daxter1966, 9 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

De vorige keer dat Renzo aanwezig was heb ik de nachtmerrie gekocht.
    Volgens de faq is deze maar eenmaal aan te schaffen ,toch staat hij weer in de winkel.Het drakenei dat ik al eens eerder gekocht had is niet aanwezig
    Ik heb CC cleaner laten lopen,flashcache geleegd .Uitgelogd en opnieuw ingelogd.
    Betekend dit dat de nachtmerrie vanaf nu meerdere keren is aan te schaffen??

2. |-|ans

|-|ans Forummeester

Blijkbaar.. bij mij staat de tweede nu ook uit te komen.. ;)

DarkDevilDude en Daxter1966 vinden dit leuk.
  3. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Nee dat betekent het niet. Het nachtmerrie-ei is maar één keer via Renzo te krijgen en kun je maximaal twee keer op je account plaatsen.
    Bij spelers die het ei vorige keer hebben aangeschaft zal het alleen deze keer ook zichtbaar zijn, maar het is een bug en zal niet weer voorkomen.

Als het je tweede nachtmerrie is dan is er niks aan de hand, Het was niet de bedoeling maar je prijs blijft gehandhaafd.

Heb je op deze manier een derde nachtmerrie te pakken, dan kun je daar niks mee.
    Na het weekend zal er een script lopen die de derde nachtmerrie verwijderd en de ingeleverde 1750 muntjes terugboekt op het account. Die kunnen dan volgende Renzo weer gebruikt worden.

4. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Dank je Ron voor je antwoord .Jammer dat hij er de volgende keer niet meer instaat.Helaas had ik deze Renzo te weinig tijd voor een tweede nachtmerrie.Mijn vraag is beantwoord dus mag er van mij een slotje op

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.