Renzo schatzoeken

Discussie in 'Help archief' gestart door margo-64, 17 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margo-64

margo-64 Grote forummeester

Bij het spel schatzoeken, in fase 6 zitten alle kisten op slot, dus weg coins. meer mensen last van????:mad:

2. linkelilla

linkelilla Forumleerling

Bij mij ook,ik had 6 sleutels gevonden en toen gingen alle kisten op slot en moest ik F5 doen om weer verder in het spel te kunnen.
    id nr: 20361697

3. aapje18

aapje18 Forumbeginner

ik zat ook in lv6
    2kisten dicht middelste open
    spel vast
    moest f5 gebruiken om verder te kunnen spelen

dus hetzelfde als mijn voorganger
    erg jammer

aapje 18
    ID: 19857791

4. margo-64

Hebben jullie wel de 75 coins erbij gekregen? Ik namelijk niet................grrrr........Was eigenlijk de enigste spel die ik speelde bij Renzo, dus vanaf nu links laten liggen

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Probleem is zojuist aan BP doorgegeven, bedankt voor het melden.

margo-64 vindt dit leuk.
  6. margo-64

krijgen we dan alsnog de coins? Of moeten we weer ticket sturen???

7. Klaartjuh

Is nog niks over bekend, we moeten even wachten tot BP hier wat over meld. Als er een ticket gestuurd moet worden zullen we dit melden maar voor nu is het nog niet nodig.

8. Paul57

Paul57 Forumbeginner

Was hier net zo, tot 3 x toe is me dat overkomen en er komen geen coins bij, jammer. maar ik wacht wel af wat er besloten wordt.

9. blackhorse59

blackhorse59 Forumbeginner

Hier ook bij schatzoeken ; 6e level, en alle kistjes op slot, wel het kistje rechtsboven open, maar ook slot op. Dat zijn helaas veel punten weg, kon dus alleen met vernieuwen eruit. Bleef hangen. Mijn ID ; 39907071 Voor vandaag hou ik het voor gezien. Misschien andere keer meer geluk.

10. Klaartjuh

Inmiddels is het probleem verholpen en kan iedereen weer gewoon dit spel (schat zoeken) doen.
    Spelers die niet verder konden door dit bugje mogen nu een ticket naar support sturen zodat we het weer recht kunnen zetten.

11. djamie1967

djamie1967 Forum-hertog

oh en kop van jut nog niet,die is ook helemaal in de war,krijg bv 26 punten na 1 keer slaan en weg ticket

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.