renzo net afgelopen

Discussie in 'Help archief' gestart door BaukeS, 22 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik logde vanmorgen in vervolgens haalde ik mijn cadeautje op en draaide aan het rad en vervolgens wilde ik nog even naar Renzo.
    ik klikte op de jarmarkt, maar hij deed niets.
    toen drukte ik op f5 en toen was Renzo plotseling weg!
    nou vraag ik me af, heb ik dan wel de 4 dagelijkse Renzo tickets gekregen en kan ik die de volgende keer dat Renzo er is alsnog gebruiken?

Jokertje_ vindt dit leuk.
  2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Kaartjes die je niet hebt gebruikt, blijven bewaard tot de volgende keer dat Renzo langs komt. Dus geen kaartjes verloren.
    Of je op tijd was om de 4 kaartjes van vandaag te krijgen, weet ik niet. Dat zou misschien via een ticket aan support bekeken kunnen worden.

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Als je vandaag voor 11:00 uur had ingelogd heb je vier Renzo tickets gekregen, die zullen bij de volgende Renzo er nog zijn. In de schuur bij kopje overige kun je zien hoeveel je er op voorraad hebt. Helemaal onderaan in het grijs.

4. BaukeS

BaukeS Halfgod

oke bedankt, mag op slot
    ik heb ze inderdaad gekregen, maar niet kunnen gebruiken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.