Renzo met touchscreen

Discussie in 'Help archief' gestart door farmermikkie, 18 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik wil graag weer ballonnen lek prikken bij Renzo.
    Ik heb een laptop met touchscreen, en vorige keren ging dat prima.
    Nu reageert het scherm binnen farmerama niet op aanraking van het scherm. Buiten het spel doet het touchscreen het prima.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

jolanda13 vindt dit leuk.
  2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Geen idee, mikkie... Ik heb zonet wel met touchscreen ballonnen geschoten en dat ging prima.:)

3. farmermikkie

Het is me intussen wel gelukt in firefox. Daar werkt alles normaal.
    Maar in google chrome staat het touchscreen op de een of andere manier dus uitgeschakeld bij farmerama.

jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  4. Borkie

Ik speel mijn hoofdaccount ook in chrome... kan niet zo gauw iets vinden bij de instellingen over touchscreen...

5. farmermikkie

Dank voor het meedenken.
    Het enige dat ik kan bedenken is dat ik die truc heb toegepast om de flashplayer niet iedere dag te hoeven inschakelen. Verder heb ik nergens aangezeten.

6. Borkie

0ok dat trucje heb ik toegepast...
    Ik neem aan dat je voor de zekerheid flashcache hebt geleegd en alles opnieuw hebt opgestart?:music:

7. farmermikkie

ja, dat heb ik gedaan.

jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  8. popje4

popje4 Levende forumlegende

he....dat probleem heb ik hier ook....maar dan voor de hele farm dus buiten de farm doet deze het prima maar.....dus niet op de farm...weet ook niet waar het aan ligt kan wel via het scherm inloggen en zo maar dan houd het op en moet ik verder mer de muis....

farmermikkie vindt dit leuk.
  9. farmermikkie

Dat is precies hetzelfde wat ik heb. Heel farmerama doet niks met touchscreen.

10. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

ik heb niet het trucje gedaan met flash, maar ik kan gewoon in chrome mijn touchscreen gebruiken, zal dan toch waarschijnlijk die flash trucje hem zijn

11. Borkie

Ik heb wel het trucje gedaan met flash, gebruik chrome en heb een prima gebruik van touchscreen:music:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.