rendierstallen

Discussie in 'Help archief' gestart door biancahey14, 3 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancahey14

biancahey14 Gelegenheidsauteur

Ik kan niet vinden waar ik rendierestallen kan kopen/maken. In de FAQ staat te bouwen vanaf level 3 maar bij het bouwen van stallen zie ik van alles maar geen rendierstallen om te bouwen.
    Volgens mij heb ik overal gezocht maar ik kan het gewoon niet vinden.
    Ik heb rendieren nodig voor quests dus als ik ze steeds moet kopen gaat het niet werken en ik wil toch mijn quests kunnen afmaken.

Dus hoe kom ik nou aan een rendierstal?

2. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

De rendierstal is niet te koop, je kunt hem krijgen uit de mysterieuze stallen en anders via een ruil en cadeau-event.

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bij de mysterieuze stallen heb ik hem er nog nooit tussen zien staan. Ik heb de upgrades via de San Gigantica.

4. Sjemmie

Sjemmie Regelmatige auteur

5. biancahey14

biancahey14 Gelegenheidsauteur

Dan wordt het dus voorlopig de quest opzij zetten en wachten tot er een event komt waarbij ik hem kan winnen/ruilen/kopen of wat dan ook. San Gigantica zegt me niks maar komt vanzelf wel een keer voorbij denk ik.

Ben weer op de hoogte dus dan mag er een groot hangslot op

6. -edwin30-

-edwin30- Commandant van het forum

Classic+ of Classic ++ van de rendier kun je krijgen de gewoone stal is er al lang uit mysterieuze anders alleen via de ruilevent

7. Sjemmie

Sjemmie Regelmatige auteur

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.