Regenboogpauw op markt verkocht maar geen geld?

Discussie in 'Help archief' gestart door Roadrunner14, 12 Maart 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Hallo, Ik had een regenboogbauw op de markt gezet, later was hij weg maar er is geen geld bijgestort? weet iemand hoe dat kan! Ik heb al opnieuw in en uitgelogd en ook een tijd gewacht maar er komt niks bij. Nu wil ik nog een wilde gans verkopen maar dat durf ik nou niet meer.

    groetjes
     
  2. tina9091

    tina9091 S-Moderator Team Farmerama NL

    heb je al eens uit en ingelogd?
    indien het probleem hiermee niet verholpen is kan je altijd een berichtje naar support sturen
     
  3. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Ja, dat staat ook in mijn berichtje maar dat hielp ook niet. Ik kijk morgenvroeg nog wel weer, misschien heeft het vertraging:p Maar is wel even balen. en eerst maar wachten met weer een fokdier verkopen.
     
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Heb je hem misschien verkocht voor een lage prijs? Op mijn markt is hij nog niet zo duur. Dan verwacht je misschien een hoog bedrag dat bij word geschreven maar is het maar bijvoorbeeld 2 miljoen ipv de 20 miljoen die je verwachte. Ik heb die fout ook weleens gemaakt. En als je dan tussendoor iets hebt gekocht lijkt het of je niks er bij hebt gekregen.
     
  5. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Nee, Ik had juist een hele hoge prijs wel iets van 55 miljoen en bij verkoop is er ongeveer 7 miljoen van afgegaan door verkoop.ik had juist 4 joker pauwen bewaard voor zoiets en dan heb ik eindelijk een regenboogpauw en dan gebeurd dit:oops: Intussen heb ik al wel weer een wilde gans verkocht en een mopshond. dat ging wel goed. Maarja het is balen en ik denk het is maar een spel en er zijn ergere dingen.
    ik laat het hierbij.
    dankjewel voor jullie reactie`s
     
  6. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Er verdwijnen nooit geldbedragen binnen Farmerama.
    Bij jouw account, alsook los daarvan bij de markt, zit een logboek waarin precies geregistreerd wordt wat wordt verkocht/gekocht en waarheen het geld gaat.

    Om precies te zien wat er gebeurd is moet je een ticket aan support sturen. Daar kan men het dan bekijken en je laten zien hoe en wat. Het is niet goed als je met twijfel blijft zitten, dus stuur dat tcket gewoon.
    Makkelijkste is vanuit het spel onder het frame klikken op “support” en dan het formulier volledig invullen.
    Het betreft een “algemene vraag”.
    In het tekstveld moet je minstens 140 tekens (letters en spaties) zetten, dus als het ticket niet wil verzenden er gewoon een regel met xjes achteraan plakken.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  7. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Dankjewel, ik heb je raad opgevolgd en heb een overzicht gekregen en best wel gauw vind ik. Toppie:D
    er is nu duidelijkheid.
     
    Sintra98 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.