recycle=o=maat

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door lovely, 15 Januari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. lovely

    lovely Forummeester

    Hoi allen,is het een idee om ook de bloemendraad, knollen en flesjes van de ambachten er in te doen?
    Ik heb er nl giga veel en kan er niets mee!
     
    Butsmuts en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    dit juich ik zeker toe! net als bv stallen en bomen zelf( dankzij het rad echt heel veel scheerstallen en ezelstallen, als in honderd)
     
    lovely vindt dit leuk.
  3. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Stallen /werkplaatsen kun je nu ook leveren op de vallei.
     
  4. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Aan de vallei ga ik mij voorlopig heel niet wagen. Los van de issues die ik lees( en merk in het gewone spel heb ik nog meer dan genoeg opdrachten openstaan. Eerst maar eens een en ander afmaken voor ik een nieuwe lading opdrachten opentrek.

    Wel goed om te lezen dat je daar iets kwijt kunt.
     
  5. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    ik heb geen problemen met de vallei. Je kunt het er gemakkelijk bij doen.
     
  6. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ja hoor, Butsmuts. de vallei staat los van de farms. helemaal geen opdrachten. alleen bomen maken en plaatsen. en de klanten bedienen om alpenpunten te scoren. ik vind het leuk om zo'n beetje alles in de gaten te houden wat betreft voorraden van bomen, bouwmaterialen en boomvruchten. en je besteedt er zoveel tijd aan als je zelf wilt.