Reclames ???

Discussie in 'Help archief' gestart door HofvanDromen, 7 Oktober 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Waarom krijg ik nu ineens dat vreselijke reclame beeld naast mijn speelveld ??
    Waarin onderin staat dat reclames verdwijnen als ik een 1e aankoop doe :eek:

Heb ruim 10 jaar geleden al mijn 1e aankoop met echt geld gedaan o_O en vele vele vele keren daarna ...Speel al 10 jaar met knechtjes enz...

Wat is dit nu weer ...:wuerg: Zo kan ik niet spelen...

EDIT: even bij mijn andere boerderijtjes gekeken, ook daar al lang lang lang geleden een aankoop gedaan ...Maar ook daar die reclame balk met je moet eerst iets kopen en dan verdwijnt die balk :eek:

Laatste bewerkt: 7 Oktober 2020
  2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Staat er bij mij ook. Doe ook regelmatig aankoop. Zal straks dus wel weer verdwijnen...

HofvanDromen vindt dit leuk.
  3. HofvanDromen

Ik hoop het, dank voor je reactie Borkie ...
    Het ligt dus niet aan Hofje en haar boerderijen of zo ...ik bedoel ben niet de enige ...

Boeretrien1 en Borkie vinden dit leuk.
  4. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

Hier ook nieuw reclame blok,
    maar is weg na op 1x op de winkel te klikken en opnieuw in te loggen.

HofvanDromen en Borkie vinden dit leuk.
  5. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Ik heb het scherm gewoon naar rechts opgeschoven, hoef je niet naar de reclame te kijken.
    Bij mij is die plank trouwens leeg.

Borkie en HofvanDromen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

Dank je Copy ... Ken je wel zoenen :inlove::inlove:...Heb gedaan en het is weg nu xD

Boeretrien, het hoort er niet te zijn ... En dat opschuiven werkt voor mij niet.

Maar het is hier weg nu ...

Boeretrien1 en Borkie vinden dit leuk.
  7. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Was gisteren kort even een probleem in de Flash versie, gelukkig nu inderdaad weer opgelost.

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.