"reclamebom"

Discussie in 'Help archief' gestart door cvdb, 15 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvdb

cvdb Junior expert

Als ik naar de inlogpagina van farmerama ga, krijg ik zo'n "reclamebom". Ongeveer een jaar geleden ook al gehad. Ik heb de flashcash al geleegd en CC Cleaner gebruikt en daarna de computer opnieuw opgestart. Het blijft echter steeds terugkomen en als ik al die reclametroep heb weggeklikt, wordt het spel super langzaam. Zijn er nog meer ideeën om dit kwijt te raken?

2. henny54

henny54 Regelmatige auteur

Goedemorgen, heb je misschien de pop-ups aanstaan, ik denk dat je die beter kunt blokkeren. Voor de zekerheid zal ik het even navragen, ik of 1 van mijn collega's kom er zeker op terug.

3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Grote kans dat je het met dit kwijt zal raken: https://www.malwarebytes.org/antimalware/
    Dit is anti-malware, daar gewoon op die groene knop klikken voor de gratis versie.

4. cvdb

cvdb Junior expert

Dank je wel Klaartjuh! Gelukt, wel met de hulp van mijn zoon! Mag een slotje op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.