Reclame?

Discussie in 'Algemene vragen' gestart door moppeltje, 22 April 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. moppeltje

    moppeltje Forummeester

    Ik heb nu aan de rechterkant van het farm scherm een reclame balk is dit nieuw???? Kan dat uitgezet ?
     
    Gert-Jannetje en janniekwak vinden dit leuk.
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Die was er al een tijdje maar alleen bij spelers die die verder niks kopen in het spel met echt geld. Het lijkt er op dat er vandaag iets is dat spelers die hem niet horen te krijgen de reclame ook opeens weer ziet.
    Dit probleem wordt momenteel onderzocht hoe dit kan en hoe het zit.
     
    Borkie en moppeltje vinden dit leuk.
  3. moppeltje

    moppeltje Forummeester

    Ja dat staat er ook bij ............citeer.........Reclames in het spel worden permanent verwijderd na de eerste aankoop. Ga hier naar onze winkel. Ik koop wel. LOL maar wordt aan gewerkt lees ik dank!!
     
  4. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    Nou dat nieuwe beleid waar je geld in het spel moet steken anders heb je de rest van je loopbaan hier een stuk reclame naast je speelterrein. Ik zeg,
    I'am not amust.
     
  5. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Reclame in combinatie met mensen die er wel geld in stoppen is dat wat het gratis maakt voor andere spelers. RTL nieuws, Nu.nl Youtube etc werken op precies de zelfde manier.

    Ik spendeer een 10tje per maand aan knechten, en als ik heel veel coupons heb dan gebruik ik dat 10tje voor SV of een molen abbo.
    Sommige spenderen 50 euro of nog meer, voor alle nieuwe stallen/stekjes, wolkenrijen of premium.( en dan piepen dat alle questen klaar zijn natuurlijk;))
     
    KennyMaradonna, goudkevertje en Borkie vinden dit leuk.
  6. moppeltje

    moppeltje Forummeester

    Ik koop ook elke maand Badmuts
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  7. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Het is niet nieuw, enige nieuwe vandaag is dat het even niet goed werkt en spelers die wel geld in het spel steken opeens ook reclames zien die ze anders niet kregen.
    Zijn wel meer dingen online waar reclame bij zit, om een product te kunnen leveren moet ook geld binnenkomen. En dat is al helemaal niet nieuw ;)
     
    Borkie en Butsmuts vinden dit leuk.
  8. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Afwachten maar even, komt vast weer goed.:)
     
    moppeltje vindt dit leuk.
  9. olly51

    olly51 Forumleerling

    super vervelend ik koop ook regelmatig spullen
     
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Gaat mij er meer om dat er wel reclame naast me farm beeld komt ,
    maar als ik naar de bioscoop gaat is er nul . nul reclame.
    Wij mogen er wel naar kijken en last van hebben maar er iets voor teruggeven ho maar.
     
    leni1955 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  11. Tyrany

    Tyrany Forummeester

    Raar maar op laptop/desktop geen probleem met reclame, wel op tablet.
     
  12. janjoke

    janjoke Doorzetter

    Probleem opgelost. Er was bij beveiliging een f optie die uit stond en een programma beëindigd.
    Iets kopen bij farmerama kopen help niet.
     
  13. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Helaas nog niet opgelost, ik heb het nog steeds
     
  14. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Helaas heb ik er vandaag ook nog steeds last van. Hopelijk wordt dit snel opgelost.
     
  15. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Het probleem (betalende spelers die reclame aan de rechterzijde van het spel zien) wordt nog steeds onderzocht, is helaas nog geen oorzaak en/of oplossing gevonden.
     
    Gert-Jannetje en Borkie vinden dit leuk.
  16. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    ik heb nergens last van, nog geen reclame gezien
     
  17. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    ik heb 5 providers en bij 4 heb ik geen reclame, alleen bij opera krijg ik de reclame
     
  18. -poesjemauw21-

    -poesjemauw21- Junior expert

    Ik heb een leuke variant: omdat ik blijkbaar een nogal fanatieke adblocker heb zie ik dus aan de rechterkant een lege groene vlek...

    8):D;):music:
     
    .Fisherman., Tyrany en moppeltje vinden dit leuk.
  19. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    De reclame is bij mij nu weg.:) Ben er alleen al 5 keer in 5 minuten uitgegooid, ook heel fijn.:wuerg::cry:
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.