reclame

Discussie in 'Help archief' gestart door -mikmak-, 26 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Dan mag je namens mij doorgeven, dat ik heel snel met het spel zal stoppen, als ik iedere keer met reclame word geconfronteerd :oops:

Laatste bewerkt: 29 Juni 2019
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Vanwege reclame-banners naast het forum?

3. Dahlia76

Dahlia76 Forumbewoner

Krijg hier wel reclame naast het Forum, maar deze zijn niet van BP. Ik kan deze ook gewoon weg klikken.

4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik begrijp van de anderen hier dat het irritant is. Als het alleen maar een mini vakje reclame is, kan het nog. Maar als het bewegende beelden zijn, aandachttrekkers, waardoor het storend is, dan vind ik dat onprettig en zal ik het forum nog zo min mogelijk bezoeken.

5. theav71

theav71 Levende forumlegende

Je kan natuurlijk ook een reclameblokker installeren, dan heb je er ook geen last van en ook niet op andere site`s die je bezoekt. Zal BP wel niet blij mee zijn omdat dat inkomsten verlies is maar ik vind het ook irritant reclame`s naast een forum van een spel waar ik in mijn geval wel geld aan uit geef. Als ik gratis zou spelen dan zou ik de reclame`s voor lief nemen.

harm-jan70, .Fisherman. en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier waren de reclames ook irritant aan het worden vooral de grootte ervan zag dat ze naast het forum ook al groter aan het worden zijn.
    kennelijk hebben ze meer reclame inkomsten nodig omdat ze zoveel spelers hebben weggejaagd, de volgende stap zou wel eens kunnen zijn dat de stekker eruit wordt getrokken door de aandeelhouders -.-
    (die zijn gewend dat er aan het eind van het jaar miljoenen dollars aan hun worden uitgekeerd)

hwjstolwijk en harm-jan70 vinden dit leuk.
  7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Helemaal met Thea eens, ik betaal en zit helemaal niet te wachten op reclame. Ik heb er zo'n hekel aan dat ik ook geen tv programma's kijk met reclame-.-

hwjstolwijk en harm-jan70 vinden dit leuk.
  8. Nella58

Nella58 Forum-expert

Ron,
    o_Ok in het forum is het irritant, het beweegt constant, dus wordt je afgeleid.
    Vaak zijn het reclames van sites, die je bezocht hebt, maar als ik het wil bezoeken, ga ik er zelf wel heen.
    Gelukkig staat er wel vaak een kruisje dat je het kan sluiten, dan beweegt het in ieder geval niet meer.
    Maar als je naar een volgend item gaat wat je wil lezen, komt de reclame weer

9. RonSchoof

Iedere mening mag gegeven worden, maar je mag hier geen nepnieuws verspreiden.
    Ik weet dat je dit account alleen gebruikt om mee te posten op het forum, en dan weer vooral negatieve zaken weette spuien. Bij nepnieuws trek ik de grens.

Farmerama is met afstand nog steeds het grootste spel van BP.
    Hoeveel spelers al dan niet tijdelijk stoppen met spelen wordt nauwkeurig gemonitord en dat geldt ook voor de nieuwe aanwas. Daarin is geen bijzondere wijziging opgetreden sinds het begin van het spel. Niks zoveel spelers weggejaagd dus.

Natuurlijk wordt bij voortduring gekeken naar manieren om de inkomsten te vergroten. Dat is de taak van de directie van elk bedrijf.

Over de winst-uitkering aan de aandeelhouders weet ik niks en daar ben ik ook niet in geïnteresseerd.
    Zomin als in de winst-uitkering bij de AH, terwijl ik daar toch regelmatig boodschappen doe en heus wel zie dat de prijzen aanmerkelijk hoger zijn als bij concurenten, die helaas verder weg van mij gevestigd zijn.

Gaarne on-topic blijven: niet waarom BP bij Farmerama spel- en forumreclame test, maar wat je er van vindt dat ze het doen.

10. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Nepnieuws is het niet nee, wel (op niets gebaseerde) speculatie.

Goed, mijn mening: ik heb al tijden geleden Adblock Plus geïnstalleerd dus ik heb nergens last van xD

Overigens kan ik met bescheiden reclame-uitingen best leven, voor de ontwikkelaars van sites en spelletjes moet er tenslotte ook geld in het laatje komen. Maar mijn ervaring is dat men geen maat weet te houden. Het begint met rustige advertenties en voor je het weet zit je met een hoop gebeweeg en geflikker in beeld en als je mazzel hebt krijg je er nog gratis geluid (lees stomme muziek en geschreeuw) bij ook. Dus nee, voor mij hoeft het niet.

En reclame voor betalende spelers vind ik echt not done.

Laatste bewerkt: 30 Juni 2019
    -matthias1952- en harm-jan70 vinden dit leuk.
  11. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

is er al wat meer bekent over de reclames is meer dan 2 weken geleden al

harm-jan70 vindt dit leuk.
  12. RonSchoof

We hebben de feedback ingestuurd en wachten verdere berichten af.

hwjstolwijk vindt dit leuk.
  13. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

Het is dat ik het nu lees maar reclame is me nog nooit opgevallen,
    heb namelijk geen zijkanten
    ene het leest zo lekker weg je scherm op 150 procent voor het forum.

harm-jan70, janniekwak en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.