Recepten

Discussie in 'Help archief' gestart door polkey, 7 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polkey

polkey Oudgediende

Ik zit in fase drie van de jammaker en heb nog maar weinig te gaan om in 4 te komen.
    Maar teveel om voor het eind van de receptenuitverkoop klaar te hebben.
    Zou graag dat wac recept kopen.

Wat geeft nu snel punten ( carrière ) of kan ik beter de standaardchutney draaien of iets anders ?

(Misschien ook een idee naar BP om mensen de recepten wel aan te bieden om te kopen maar pas te laten gebruiken als de fase is bereikt.
    Voordeel is dat er geld wordt uitgegeven en zou iemand eerder stoppen met het spel dan is het de winst voor BP )

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

In post 3 van de ambacht-jammaker faq https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-ambachten-jammaker.7603/ kun je zien dat in fase 3 lavendeljam de meeste ambachts- en carrìerepunten geeft.
    Of dat genoeg kan opleveren kan ik niet zien natuurlijk, dat moet je zelf uitrekenen.

Met de rune uit de boom voor % meer ambachtspunten gaat het nog sneller.

3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Je kunt ook level 5 jammaker produkten op de markt kopen, en die voor je carriere gebruiken, maximaal 5 stuks per dag. Dan moet je zelf even bij jou op de markt kijken welke produkten dan in verhouding het goedkoopst zijn.
    En dan daarnaast zoveel mogelijk zelf produceren in level 3.
    Het is een rekensommetje of het dan haalbaar is voor jou.
    Succes!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.