Rare codes

Discussie in 'Help archief' gestart door ariesgirl, 24 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ariesgirl

ariesgirl Actieve auteur

Ik heb allemaal hele rare codes in beeld staan.
    Ik heb zojuist 1500 TG gekocht van die aanbieding, maar ik kan zo dus NIET zien of ik die ook ontvangen heb.
    Ik heb geen idee hoeveel TG ik nu heb omdat er een rare code staat. En ik wil die items voor die speciale wolkenrij kopen, toen ik de eerste (van 60 tg) aanklikte kreeg ik een raar geluid, maar het item wordt dus NIET toegevoegd aan de wolkenrij.

Ik zou graag willen weten:
    1. hoeveel TG ik heb, en of ik die 1500 TG ontvangen heb, anders ben ik 39,99 euro lichter voor nop.
    2. of ik het item van 60 TG nu wel gekocht heb of niet, want anders ben ik dat geld ook kwijt denk ik.

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Helpt het om opnieuw in te loggen? Eventueel even je flash cache legen.

3. ariesgirl

ariesgirl Actieve auteur

Nee ik heb van alles geprobeerd. Cache en cookies wissen. Spelen met IE, spelen met Firefox én met Chrome.
    Alle browsers geven hetzelfde probleem.
    Er is wel 39,99 van mijn rekening afgeschreven, dus ik hoop echt dat ik ook die 1500 TG bijgeboekt heb gekregen, maar daar heb ik nu dus geen idee van.

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Stuur dan maar even een ticket naar support, want dan kan ik of één van mijn collega's in je account kijken.

Dan kijken we na of het goed is gegaan en zien we ook direct of het eventueel een bug is of dat we met jou verder moeten kijken om die teksten weer goed te krijgen.

Voor support zie de link in mijn handtekening.

5. ariesgirl

ariesgirl Actieve auteur

Oké, ik heb een ticket naar de support gestuurd, ik wacht de reactie af.

6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Even aanvullend voor iedereen die meeleest: als je een item koopt dan komt het gewoon in je inventaris.

Je zal het zelf op een wolkenrij moeten plaatsen.

Dat geldt ook voor wie het hele pakket koopt: de items komen in je inventaris en plaats je zelf op de wolkenrij.

Dat is ook logisch aangezien de items ook in de siertuin en op Schateiland geplaatst kunnen worden.
    Die keuze is aan de spelers zelf.

De kwestie met TS wordt afgehandeld via support derhalve

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.