raadsel...

Discussie in 'Help archief' gestart door hanna1944, 9 Juli 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1944

hanna1944 Junior expert

het blijft mij een raadsel wanneer en hoe en wanneer toch de bloembollen verschijnen die nodig zijn voor de quest. Heb al gelezen dat ze om de vijf uur komen, maar mijn boerderij kunnen ze kennelijk niet vinden. Als iemand mij op weg kan helpen graag. ..:)

2. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Heb je eerste vijf bloembollen wel (met tinctuur) in de molen gegooid?

3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Het zijn geen zaadjes, zoals we normaal bij eventgewas hebben.
    Je vindt ze alleen terug in je molen, wanneer je eventgewas daar maakt.

4. hanna1944

hanna1944 Junior expert

jazeker maar op is op, geen volgende bloembollen. 5 verbruikt en ben nog steeds in afwachting van de volgenden.

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Jouw derde ronde van 5 bloembollen staan gewoon op je te wachten, kijk maar in de molen.

6. wouterpuck

wouterpuck Forumleerling

Vraagje: als je Bahamarama nog niet hebt vrijgespeeld kun je dan wel mee doen met dit event?

7. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Neen.

Uit de faq:
    • Te spelen vanaf level 3 en Bahamarama vrijgespeeld

8. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Je kan dan toch 2 delen doen?
    Alleen niet het hele event uitspelen?

9. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Neen. Bahamarama moet open zijn om het event te kunnen spelen, zoals daar staat.

Stel dat een speler zonder Bahamarama gaat spelen en per ongeluk of omdat ie de faq niet gelezen heeft de eerste sleutel in het Bahamarama-deel doet. Die loopt gelijk vast.
    En stel dat deze enthousiaste speler was begonnen met de grootste mand kopen?
    Problemen die we niet willen hebben.

wouterpuck vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.