qwest

Discussie in 'Help archief' gestart door [truus], 11 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [truus]

[truus] Gelegenheidsauteur

hallo ik ben op zoek naar de ladder met een dier erbij voor de qwest wie kan mij vertellen waar ik die kan bouwen of planten

2. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Hallo Truus,
    Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met een ladder met een dier erbij. Bedoel je het fokken van dieren?
    Dan zou je misschien op zoek zijn naar een fokhotel?

Of gaat het over het event dat nu bezig is? Dan zou je misschien op zoek zijn naar de zeilmakerij?

Een zeilmakerij bouw je in de stad, met gereedschap + de blauwdruk die je in level 2 hebt gekregen.
    Als je op zoek bent naar een fokhotel, dan kan je aan de linkerkant van je pagina kijken, waar je ook de akkertjes vindt, maar dan kiezen voor de 2 roze hartjes.

Misschien kan je iets beter aangeven waar je precies naar op zoek bent.

3. Inge5959

Inge5959 Actieve auteur

Je hebt het over het plaatje dat staat afgebeeld bij opdracht 5 van de queeste?
    Dat is de leerling-zeilmakerij die je hebt gebouwd met de blauwdrukken uit opdracht 2.
    De 3 leerling-zeilmakerijen lever je in bij opdracht 5 en krijgt daar o.a. 3 gewone zeilmakerijen voor terug.

Gr. Inge

4. charelle2003

charelle2003 Forumbeginner

dank je wel ik weet het nu kan er weer verder mee inge

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.