quokka

Discussie in 'Help archief' gestart door theindoo, 6 September 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theindoo

theindoo Gelegenheidsauteur

Deze mooie nieuwe stal kan ik niet vinden in mijn voorraad.Uiteraard heb ik het fokevent afgekregen....Op mijn hoofdaccount ben ik de oranje bidsprinkhaan verloren in het veld,daarover al een berichtje naar support!
    Zit me niet mee met de beloningen hahaha

2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Kijk je wel in de inventaris (kistje) van de Bahamarama velden? Want zowel de oranje bidsprinkhaan als de Quokka zou je daar als het goed is in terug moeten vinden namelijk.

Zo nodig in het zoekbalkje de naam van de stal plaatsen en dan krijg je als je de gevraagde stal, of boom of werkplaats of sieritem te zien als je die al zou hebben.

3. bospork

bospork Gelegenheidsauteur

Nou ik sluit me hier bij aan!Bij staat er een cirkel om het krabbenbad en om de upgrade dus de roze/

4. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Vraagje: Heb je de krab in de oude apen tempel vrij gespeeld? Anders zou je deze eerst vrij moeten spelen en daarna kan je gebruik maken van de roze krab.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.