Quest's

Discussie in 'Beginners' gestart door aida-71, 24 Februari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aida-71

    aida-71 Gelegenheidsauteur

    Is er misschien een lijst beschikbaar in welke volgorde de quest's het beste kunnen worden afgehandeld?
    Ik zoek me werkelijk een ongeluk naar wat een logische volgorde zou kunnen zijn.
     
    jolanda13 en Feelosopher vinden dit leuk.
  2. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik denk dat er niet specifiek een volgorde is. Je kan via de link die ik neerzet wel kijken per quest of je het juiste level hebt ( en eventueel dingen vrijgespeeld hebt) en dan in je voorraad kijken wat je hebt om in te leveren of zoals sommige doen misschien ook wat op de markt kopen. Ik ben zelf een speler die het uitdagender vind om alles zelf te verbouwen en dan in te leveren. Ieder speelt het op zijn manier. Waar je eventueel ook naar kan kijken is naar de beloningen en dan bijvoorbeeld bomen en/of hokken vrijspelen die je nog niet hebt.

    https://board-nl.farmerama.com/threads/f-a-q-coöperatie-quests.4743/
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. aida-71

    aida-71 Gelegenheidsauteur

    Dank je wel voor je antwoord. Ik kom er vast nog wel aan uit.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. mmans

    mmans Forum-hertog

    Als je een keuze hebt gemaakt, welke je eerst wilt spelen, kun je die met een groen vlaggetje markeren (bijvoorbeeld 1 voor gewassen, 1 voor dieren en 1 voor boomvruchten) . En door dan die sortering te kiezen, zie je alleen die, waaraan je als eerst wilde werken.

    Suc6.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Daar was ik dus ook naar op zoek - elke keer denk ik een quest gevonden te hebben (en groen vlaggetje gezet) om dan vervolgens in verdere taken te zien dat ik het item niet heb en vooral op Bahamarama eerst een paar beelden of bomen vrij moet spelen. Dus dat betekent dat ik beter dan eerst die quests kan doen waar deze eerdere beelden/bomen nodig zijn.... ZUCHT. Maar een leuk spel blijft het wel. Ik zocht dus een overzichtelijke lijst waar beginners mee aan de slag kunnen. Dus dat word ff zelf een lijstje maken.... Maar bedankt voor het stellen van de vraag.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik denk dat de oudste quests onderaan staan, dus zou ik onderaan beginnen, maar als je nog niet zo lang speelt, heb je misschien de speciale bomen en dieren nog niet die al lang in het spel zijn.
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    In het allereerste begin speelde ik alle quests die ik maar kon spelen, voor de EP, de sterren en de bananen.
    Toen ben ik systematisch alle quests gaan afwerken waarin één specifiek product wordt gevraagd, omdat daar altijd behoorlijk wat SM en SV in zit en in de laatste fase knechten. Naarmate de bananenvoorraad groeide kon ik ook gaan beginnen aan de kristalwatervallenquests.
    Intussen verzamelde ik via ruilevents oude mysteriestallen die niet meer te krijgen waren, zodat ook de oudere dierenquests binnen handbereik kwamen. Die heb ik nu allemaal wel zo'n beetje afgerond en nu heb ik me gestort op de langdurige projecten voor hogere levels, waarin heel veel producten en bloemen worden gevraagd.

    Er staan ook nog flink wat oeroude quests open bij mij, maar die laat ik voorlopig links liggen omdat ze voor mij niks meer opleveren.
     
    jolanda13 en Maris2020 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.