QUESTEN

Discussion in 'Help archief' started by rubke1965, Nov 26, 2017.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rubke1965

rubke1965 Junior expert

ik en nog anderen zijn van mening dat de questen steeds moeilijker worden, mensen die niks kopen omdat ze de middelen niet hebben, en toch proberen van ronde na ronde komen, krijgen geeeeen enkele quest uitgespeeld, ik kan me soms een beetje TG kopen, ook ik kom niet verder met de questen, ook ik kan geen enkele quest uitspelen, questen is alleen maar voor mensen die geld hebben, zich spullen kunnen kopen of die heel veel in de schuur hebben liggen, wij komen niet meer verder, helaas, deze quest is nog niet eeens klaar, ik heb hem nog niet eens kunnen uitspelen, en alweeeeeer een nieuwe quest, waar ze we mee bezig???
    dit zou een leuk spel moeten zijn, maar het leuke is er echt vanaf, waarom doen jullie dit, alleen maar geld verdienen, waar is het leuke spel gebleven, ik vind het niet meer leuk, dit moet leuk blijven, en ooook voor de minderen, moet het mogelijk zijn, om questen uit te kunnen spelen en zo toch verder te komen. het spel plezier verdwijnt. dit word te commercieel. rob

2. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

je kan altijd proberen te ruilen met het ruilevent

3. Leo.netten

Leo.netten Teller

Wil even reageren er zijn tal van spelers in de echt hoge levels me zelf inbegrepen die nog genoeg questen open hebben staan. Ik heb ook niet alle dieren en bomen ondanks dat ik regelmatig stekjes en stallen koop. De questen van de fokdieren heb ik tot level 8 of 9 gedaan de rest komt wel een keer. En ja ik speel al lang dus mijn voorraad is ook groot vooral omdat ik veel handel, soms kan je beter handelen, dure producten verkopen en de producten die je nodig heb voor terug kopen. Op mijn markt zijn bijvoorbeeld bij het voer
    er 18 die duurder zijn als het dier. Bij de farm moet je altijd keuzes maken dat is ook het leuke er aan ik heb gekozen voor ep/tep en bd en nu naar 6 jaar spelen en met 2.160.602.246 bd gaat alles wel makkelijker. Andere spelers hebben veel minder bd maar (bijna) alle questen af dat is dus keuzes maken. Ik zou zeggen zoek targets die je wel kan halen misschien komt je plezier in de farm dan terug

4. bloemetje_92

bloemetje_92 Forumleerling

• Dubbele postings zijn niet toegestaan. Wijzigen kan via de bewerk knop
    ja wat rob bedoeld is niet de questen in de coperatie waar je een paar jaar over kan doen maar die tijdelijke zo als nu weer dat ding met die koe en melk ...en die ongelooflijk langdurende pijpbamboe... dat soort tijdelijke events kun je zo goed als nooit echt uit spelen als je niet 27/7 er achter zit en echt geld er in steekt...als mensen dat niet kunnen en elke keer die dingen niet halen is het idd minder leuk om mee te doen...ik neem aan dat het spel ook bedoeld is om het leuk te houden voor jong en oud en voor rijk en arm. nu krijg je wel dit keer kleine cadeaus maar toch ik snap het wel wat rob bedoeld.. als je elke keer niet het hele event uit kan spelen is toch jammer en ontmoedigend..miss dat ze het iets haalbaarder kunnen maken door de tijd van de gewassen niet zo hoog te gooien of dat je minder nodig hebt.. het hoeft niet super makkelijk ik snap best dat ze er aan willen/moeten verdienen maar het moet wel haalbaar blijven voor iedereen das wel het leukste. gr wendy

het gaat dus denk ik om een event niet een quest

Last edited by moderator: Nov 26, 2017
    rubke1965 likes this.
  5. rubke1965

rubke1965 Junior expert

ik speel al 5jaar, heb tot nu toe, pas 1 quest kunnen uit spelen, mijn BD is noooit boven de 1.000.000 geweest, meestal zit ik onder de 500.000, deze quest speelt nog, en er is alweer een nieuwe, hoe moet je hier nog mee komen, je loopt de hele tyd achter de feiten aan, helaas, het zou leuker zijn , als je afentoe een quest, kunt uit spelen, dan kom je ook voorruit

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bedoel je nu de events of de questen in de coöperatie?
    Dit huidige event is niet uit te spelen, maar als je bedenkt hoeveel spelers de eerste ronde en de wolkenrij hebben, dan lijkt het me toch voor de meeste spelers aardig te doen om in de dubbele tijd de wolkenrij te halen.
    Ik ben het met je eens dat events nooit uit te spelen zijn voor spelers die alleen in de avonduren spelen en er geen geld in stoppen.
    Die kunnen in de meeste gevallen beter niet aan een event beginnen, soms een paar leuke prijzen eruit halen.

Zo gauw dat wel mogelijk is, is het voor niemand interessant om er geld in te stoppen, en voor de mensen met veel vrije tijd geen dagbesteding meer.

7. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Ik weet natuurlijk niet hoeveel tijd je erin steekt, maar ik werk 4 dagen per week, heb een groot gezin en geef 4 keer per jaar geld uit aan een groot pakket supervoer. Voor de rest speel ik zonder geld. En toch speel ik bijna alle events uit sinds ik level 85 ben. Ik maak wel heel veel gebruik van alle info die ik hier op het forum vind, en ik verkoop ook redelijk wat op de markt. Sommige events zijn inderdaad te moeilijk als je overdag niet kan spelen, maar dat is volgens mij een minderheid.

farmermikkie likes this.
  8. micchel

micchel Gevorderde

Dit is volgens mij nog altijd een spel, en een spel dient leuk te blijven en dus meer dan genoeg uitdagingen bieden. Wat heb je er aan als je elk event met het grootste gemak kan uitspelen. Ik trakteer me jaarlijks wat tg maar nooit meer dan 10€per jaar. dus dit kan je moeilijk spelen met geld noemen. Van alle events speel ik er 90% uit. Ik werk full-time, dus dat wil zeggen ff smorgens wat oogsten en wat zaaien, onder de middag ook en savonds een uurtje of zo lekker spelen. Haal ik eens een event niet, pech dan, maar dan heb ik toch altijd wat leuke prijzen binnengehaald. Haal ik een event, dan is dat superleuk en kijken we uit naar het volgende. Het streven om een event te halen moet leuk blijven en mag zeker geen obsessie worden anders ben je verkeerd bezig volgens mij

Thread Status:
Not open for further replies.