questen bahama s

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door heideroosje, 4 December 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heideroosje

    heideroosje Gelegenheidsauteur

    is het niet een heel leuk idee om bijvoorbeeld op de bahama s 5 of 6 of 7 questen neer te zetten of maken en dat je die bijvoorbeeld in 1 maand moet afronden. dan kan je zelf weten welke questen je voldoet of geen 1 als je wat lager zit , maar ik denk voor de gevoderden is het wel leuk denk ik. alle gewassen genoeg dan heb je misschien iets extra s te doen. buiten de wekelijkse questen op akkerland en fokken na. ik zou wel wat meer op de bahama s willen. en qua fokken is het mischien wel een idee om de wat langere dieren ook fokdier of oranje te maken. maar de bahama s vind ik wel wat belangrijker vind er niet zoveel meer aan....
     
  2. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Lijkt mij ook wel leuk zeker als je tijd hebt s6
     
  3. Nou ik heb genoeg te doen! Hoeft niet perse meer werk bij : -)
     
  4. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb nog steeds tijdquests staan die ik nog niet afgerond heb...:wuerg: en dat ligt niet aan mijn levelxD
    Ik heb geen behoefte aan meer quests, maar ben benieuwd of er ook de mogelijkheid is voor optionele quests voor de liefhebber... met andere woorden quests die je kunt kiezen zonder dat iedereen die standaard in de Coöp krijgt:music:
    Dat zou voor de topicstarter een optie kunnen zijn om extra uitdaging te verkrijgen voor Bahamarama en andere boeren niet belasten met nog meer quests waar ze niet op zitten te wachten;)
     
  5. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Heb jij alle questen al klaar en alle ambachten dan al op maximaal staan? Of is het meer dat jij geen open taken meer hebt die je leuk vindt?

    Ik ben level 220 en 477. Speel sinds 2012.Voor mij is het juist de uitdaging om de questen klaar te krijgen zodat ik bij ben.
    Maar ja Questen met een paar honderdduizend bloemen duren gewoon lang. Fok questen heb je er duizenden van nodig.
    Ik zit niet te wachten op tijdsquesten, dat is met RL gewoon bijna niet te doen voor veel mensen.
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Van mij mogen er juist best wat tijdquests bij, ik ben dol op tijdquests xD
     
    venus261256 vindt dit leuk.
  7. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Oh, mijn god, nee! Ik heb er nog genoeg openstaan waar ik niet aan toe kom. Ik ben nu bezig om wat van die gewassen- en fokvraagstukken weg te werken.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Kan mij wel voorstellen als je heel ver bent dat je dan een nieuwe uitdaging nodig hebt. De een door events en de ander door nieuwe quests. Ik heb persoonlijk nog genoeg quests staan en kom er gewoon niet vanaf. Maar een paar nieuwe tijdquests zou ik wel leuk vinden.

    Maar een paar nieuwe voor de uitdaging zou voor jullie leuk zijn. Bijvoorbeeld 1 miljoen gewassen kweken op Bahama oid met 100.000 dieren dan ben je wel even zoet, denk ik. Ik sla over als je het niet erg vind.xD Ik breng deze gelijk naar het archief als dit mogelijk zou zijn en dan gingen er nog een paar mee, die ik echt niet leuk vind.

    Wat ik wel leuk zou vinden is dat een quest die je echt niet wil doen dat je deze kan omruilen voor een andere. Dat ik een makkelijker kan kiezen en voor de ander die dat wil een hele zware met veel extra veel vraag naar gewassen of dieren of bomen. Natuurlijk ook evenredig met de prijzen.
     
  9. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Ruilen, dat zou leuk zijn, ben nu bezig met "Theater van de kraaien", is gewoon hard buffelen, alleen maar witte lelies. 262.143 stuks. smorgens en savonds oogsten ivm tijdsduur. Andere questen is zelfs 21uurs gewassen, dus 1x per dag.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dit is er eentje die leuk is voor ver gevorderden. Ik ben nu bij 5/6 bezig en ik vind het geen leuke quests. Deze had ik graag geruild voor een andere met meer variatie of echt naar het archief gebracht.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  11. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    6/6-3, laatste loodjes voor deze. Daarna energie extract op de planning gezet. en op BAHA alle stallen zo dat ik veel mest heb om te gebruiken. ( level 220, dus redelijk gevorderd)
     
  12. Even een vraag, hoe "breng" je quests naar t archief?
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Gewoon door de qeust helemaal af te ronden dus uitspelen.
    Dan ga je naar de juich topic en zeg je daar die qeust [naam] naar het archief of kelder gebracht.
    Dat is alles.
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als je de quest af hebt dan krijgt die een vinkje en gaat die automatisch naar het archief zal ik maar zeggen. Als je naar de quest gaat en boven op het 3hoekje klikt krijg je een lijst en helemaal onderaan zie je een groen vinkje, daar staan alle quests die jij klaar hebt. Daar kan je op klikken.
    In het juichtopic vertellen wij welke quest wij af hebben gemaakt en zeggen dan dat wij deze naar het archief hebben gebracht. xD
     
  15. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Ik wil gráág nieuwe quests! Ik heb er nog maar 4 waarop ik kan inleveren en voor elk van die quests is er nog maar één gewas/boom/dier incompleet. Die heb ik dus snel genoeg af. Liever quests voor de gewone boerderij dan voor Baha want daar sta ik al op level 600 dus dat is al maximaal. Ik heb dus geen gouden bananen of TEP meer nodig. Maar EP is altijd welkom. Quests voor de hogere levels gewassen zouden ook fijn zijn. Binnenkort krijg ik nieuwe gewassen waar nog geen quests voor zijn, ben nu level 235.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dat doe je knap , nog maar 4 qeusten open , ik ben toch al level 236.
    Maar heb er nog altijd 17 openstaan.
    Nieuwe gewassen zal je denk ik nog even op moeten wachten.
     
  17. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Ik hoef geen nieuwe gewassen. Maar ik wil wel graag questen voor de gewassen die ik na level 235 ga vrijspelen. Die zijn er nu nog niet.
     
  18. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    op BaHa lvl 492, heb ik alleen nog De gouden aap de vierde en kastelen in het zand staan( laatste fase)( en officieel hoort onrust in de jungle daar ook)
    Farm lvl 223 heb ik nog 38 questen.
    Vollemaan nog maar 3.5 open.
    En fok kijk ik niet eens naar aantallen.
    Ik heb liever niets nieuws op Farm, zag in de kalender dat er voor BaHa een update aan komt deze maand.
     
  19. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb al zo lang geen tijd gehad om aan de vaste questen verder te werken. Ik heb er nu nog 269 open staan waarvan van de oudere wel al deels is ingeleverd. Ik denk dat ik ergens aan het eind van dit jaar pas tijd heb om weer wat weg te werken. In RL zoveel dingen geweest de afgelopen jaren en hoop dus eind van het jaar weer in rustiger vaarwater te komen. Voor nu ben ik allang blij dat ik wel red om de events mee te doen al is dat soms ook net op het nippertje geweest.

    Ik vind het knap dat er spelers zijn die het wel bij kunnen houden. Persoonlijk hoeft het voor mij niet om optionele questen erbij te doen. De questen die iedereen krijgt kan men zelf kiezen of men die wel of niet doet en ook in je eigen tempo. Als er nieuwe dingen in het spel komen dan komen er automatisch ook weer questen bij die deze dingen vragen.
     
  20. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Volgens mij gebeurt dit al met enige regelmaat, zo is pas de schildpad een fokdier geworden en steeds met nieuwe gewassen of bomen komen er ook questen bij.
    Er zijn veel spelers die juist klagen dat er teveel events zijn, dus een quest onder tijdsdruk (ook al is dat een maand) zie ik er niet snel bij komen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.