questen bahama s

Discussie in 'Overig archief' gestart door heideroosje, 30 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heideroosje

heideroosje Gelegenheidsauteur

goede morgen. ik heb een paar suggesties . kunnen er nieuwe gewassen voor de bahama s . iedereen die hoger is dan 100 heeft daar niets meer te doen en maak er dan een stuk of 5 questen bij.

of maak wat questen met gewassen die er al zijn waar je voer mee kan maken . iedereen boven de 100 heeft daar gewassen gespaard dus doe wat meer questen zodat we het op moeten maken en weer nieuwe moeten zetten. bij de bahama s moet dat volgens mij wel te doen zijn . Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen ik zou graag op de bahama s wat willen doen nu ligt het maar stil is zo zonde en zo saai. gooi er questen in met gewassen die we hebben maar dan met goede beloningen en veel inleveren want er is volgens mij veel voorraad van de bestaande gewassen.

of gooi er wat tijdsquesten in met bestaande gewassen .

nou hier iemand die graag wat wil op de bahama s . maar niet dat je van iets maar paar honderd hoeft inteleveren want dan is de qurest zo klaar en ingeleverd dat is ook niet leuk. wil er wel wat voor doen dus wel meerdere questen denk ik met vriendelijke groet heidi

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hier is het aantal gewas van Bahamarama al flink verminderd door de quest om een stukje veld van het nieuwe kristallenwatervallen eiland te open en wie weet wat we nog moeten inleveren voor de volgende 3 stukjes. Bovendien staan er bij mij op bahamarama vooral bomen en dieren dus van mij hoeven er niet zo snel dit soort questen bij te komen.

haughthy9846 vindt dit leuk.
  3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Dit is niet echt een vraag maar een idee. Ik verplaats fit draadje daarom naar de juiste plek.

4. miekekoning

miekekoning Veteraan

Er worden voor diverse questen veel dieren en boomvruchten gevraagd, ook van de bahamarama. Persoonlijk ben ik daar (ik ben level 365 op de baha) nog altijd niet klaar mee.
    Daarnaast worden er flink wat wat gewassen gevraagd bij het maken van dierenvoer en zijn er wel wat questen waarbij je gewassen van de baha in moet leveren.

Juist omdat veel mensen aangaven ruimte tekort te hebben op de baha zijn de watervallen er gekomen.

Zou je, nu het op het ideeëndeel staat, wat meer kunnen vertellen over je bedachte questen? Je zegt zelfs 5 stuks dat is fors, zeker gezien de hoeveelheid soorten gewassen die er zijn van de baha. Wat zou je willen inleveren en aan wat voor soort beloningen denk je dan?

Ikzelf ben wel benieuwd hoe anderen over je idee/vraag denken.

5. heideroosje

Hierbij mijn ideeen over de questen waar ik het over had .
    Je wilde weten wat ik dacht en de beloningen.
    Omdat ik niets meer te doen heb op de bahama s dacht ik gooi er een paar questen in.
    Ik snap dat dit wel echt voor de hogere levels geld denk ik.
    Ik heb hoop gewassen gespaard en over algemeen ook hoop bomen, en neem aan dat de gene die nog hoger zitten dit ook hebben.
    Bijvoorbeeld als je een quest maakt niet zoals altijd maar 100, 250 of 500 inleveren maar veeel meer duizend of paar duizend zodat als je die quest inleverd je genoeg op voorraad heb zodat je niets hoeft te maken(zodat je het zo in 1 x kan in leveren dat is niet leuk). daarom meerdere questen.
    En ik dacht misschien nieuwe gewassen erbij maar dan de bestaande gewassen heel veel inleven. Als je namelijk in 5 of meer hetelfde gewas moet inleveren krijg je dat mensen het gewas weer moeten gaan zetten en dan heb je tenminste weer wat te doen.

En de beloningen, omdat je dan veel meer inleverd ook meer ep en tep ervoor krijgt. soms is dat heel weinig ,mag van mij wel stuk hoger,
    wat meer tg ( als mensen nooit wat kopen gaan die dat miscchien wel doen),

meer knechten couponnen van een uur(ik koop vaak (maand)knechten) maar sommige mensen niet en als je dan lange gewassen moet zetten voor je questen is het toch bevoordelijk (omdat het leuk blijft) dan maar 1 uur te gebruiken,

er word ook al heel lang gesuggereerd over meer slots en dan vooral diamanten en gouden slots, laat deze dan winnen,

meer susi supermest en gewone supermest niet 10 of 15 maar gewoon 50 of zo de farm munten mogen ook wel wat omhoog wat mij betreft.

en uiteraard de mystrieuze stekjes en stallen mogen wel wat vaker hoeven er uitraard niet meer dan 5 maar misschien wel wat vaker, komt toch meestal niks uit,

misschien een nieuw veld als beloning op de gewone farm, in etappes vrij te spelen net zoals bij de bahama s is gebeurt. en daar mogen best wel wat gewassen (n wat minder bomen als gewassen) worden ingeleverd. ik hoop dat je nu wat meer inzicht heb over hoe ik erover denk zo niet hoor ik dat graag via een pb naar mijn account heideroosje ik zou hier graag over willen praten mvg heidi

6. miekekoning

miekekoning Veteraan

Bedankt voor je uitwerking. Ik reageer altijd gewoon op het forum op mensen dus vandaar dat ik dit ook bij jou doe.

Ik snap je behoefte zeker wel maar persoonlijk denk ik dat het er niet op deze manier gaat komen. Er is altijd een balans tussen wat de spelers willen. Veel spelers raken een beetje gedemotiveerd bij enorm grote aantallen in moeten leveren. Daarbij komt dat ik snap dat je je bedachte beloningen wilt krijgen. TG, knechten, diamanten en gouden slots, mysterieuze stallen en stekjes, farm munten, veel supermest en een heel extra veld erbij dat is natuurlijk ook een droom.

Alleen vrees ik dat het bij dromen blijft. Dit gaat naar mijn idee niet gebeuren. BP is en blijft een commercieel bedrijf. Zulke prijzen kunnen niet zomaar weggegeven worden. En vergeet niet dat, juist de hogere spelers, over het algemeen heel veel bd hebben en dus de gewassen gewoon op de markt kunnen kopen.
    Dus kun je dan BD omwisselen in tg, knechten, en zelfs een heel nieuw veld. Dit is niet wenselijk.

Je wens is mij echt duidelijk hoor. Je wilt wat te doen hebben op de baha met je gewassen, je houdt duidelijk van hard werken op de farm, das mooi. Wellicht is het een optie voor je om ook te gaan kijken naar de dieren en bomen op de baha? Daar zijn ook veel questen voor.

Overigens had je er een nieuw draadje over geopend. Omdat het een reactie betrof op dit draadje heb ik hem hiernaar toe verplaatst.

hwjstolwijk en Sintra98 vinden dit leuk.
  7. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Wat een duidelijk en uitgebreid antwoord van Mieke Koning(in) chapeau hier voor

8. fairie

fairie Commandant van het forum

Zou het dan misschien iets zijn om een quest te doen met daarin een bepaald aantal gewassen te maken in een bepaalde tijd. Dit zou dan ook bijvoorbeeld kunnen zonder extra's in te zetten, zodat het voor iedereen evenveel kans is.

-Coco1968- en Sintra98 vinden dit leuk.
  9. heideroosje

ik snap dat bigpoint een commercieel bedrijf is maar ik heb nog maar een paar questen staan . als die zo ook op zijn is er niets meer te doen . misschien stoppen dan maar , zou erg jammer zijn maar als er niets meer te doen valt is er niet veel meer aan. gr heidi

Sintra98 vindt dit leuk.
  10. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Stoppen is voor mij geen optie ik heb nog 3 Questen af te maken in de Coöperatie,
    maar er zijn voldoende Events waaraan je punten en wolken rijen mee kan behalen.

simmeke54 vindt dit leuk.
  11. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Een nieuw veld zit ik niet op te wachten. Dat telt ook voor het extra veld wat we op Bahamarama hebben. Natuurlijk wel vol gezet met sieritems om een beetje in de buurt van de top20 te blijven.
    Wat betreft de rest van het idee: we hebben op Farmerama wel 2 van dit soort questen. De tuinshow en geen rust op je erf. Er zijn inderdaad spelers die die aantallen teveel vinden, ik ben er op mijn kleine account enthousiast mee bezig. o_Ok de nieuwe hoge levelquesten vragen veel gewas en leveren leuke prijzen op. Dus ongeveer alle genoemde prijzen zitten in die hoge levelquesten. Stallen, stekjes, supervoer, supermest, suzimest, knechtencouponnen, meer dan 1 miljoen ep voor een opdracht en bijna net zoveel BD en wat TG. Al die genoemde prijzen zijn al te vinden in de zaaiquests.

Ik heb op Bahamarama zoveel ruimte voor de stallen dat de molen het nog net aankan. Meer megastallen (ik heb er 2) heb ik dus geen behoefte aan. Naast ruimte voor 10 stallen heb ik op dat veld allemaal xxl bomen staan. Op het andere veld staan op de hoekjes de bomen die ik geen 2x per dag kan oogsten. En verder gewassen.
    Ik heb alleen questen op Bahamarama openstaan waar bijzondere stallen en stekjes voor nodig zijn of fokdieren.

Op mijn kleine account kon ik het goed merken dat ik gewassen moest inleveren voor het extra veld, op mijn grote account mag voor het volgende deel rustig het dubbele worden gevraagd.

Een quest zoals geen rust op je erf of de nieuwe hoge levelquests is bij mij op Bahamarama heel erg welkom. Misschien haal ik dan inderdaad de sieritems van het extra veld om de quest toch weer af te krijgen, maar ik vind een nieuwe uitdaging wel leuk. En vooral als de prijzen dan een beetje aansluiten op wat je in moet leveren.

12. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

Je bent dan enorm veel verder dan deze boer,
    Moet bijna alle laatste fases van de fok nog voor elkaar zien te halen.

13. Leo.netten

Leo.netten Teller

Stoppen kan altijd maar niets te doen hebben op je farm is onmogelijk. Er is meer te doen als questen af te maken ik heb nog heel veel questen open staan omdat ik de producten te duur vind. Maar je zou al kunnen gaan handelen voor het oogst event wat er weer aan komt. Maar je moet vooral zo spelen wat jij leuk vind misschien je target verleggen miljardair worden zo snel mogelijk naar het volgende level zien te komen etc etc

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.