quest Kastelen in het zand

Discussie in 'Overig archief' gestart door Wendie, 18 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendie

Wendie Forumbewoner

heel leuk deze nieuwe quest. Veel te verdienen

misschien ook weer net iets te veel: wat moet iemand met 12 oranje upgrades voor de stokjesfabriek? Als je al wat meer vergevorderd bent, heb je de bijbehordende quest af. Ik heb hem namelijk af en 162 stokjes op voorraad. Ik ga dus nooit 12 stokjesfabrieken op mijn landje zetten, had liever upgrades voor de gewone stallen gezien, had ik wat meer aan gehad.

Van mij mag er ook wat meer aan gewassen gevraagd worden. Als je namelijk veel op voorraad hebt, zijn 1000 een druppel op een gloeiende plaat. 300 dieren echter, is voor mij een groot probleem. Niet op voorraad. Heb dus wel een doel nu weer maar had daar liever een betere verdeling in gezien.

Dit niet om te zeuren maar misschien als kleine 'hint' voor een volgende quest :)

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik vraag me ook af wat we met die 12 oranje stokjesfabrieken moeten. Als er geen stokjes voor het koraalrif nodig zijn, zoals de kleurenpalletten voor de alchemist, dan lijken ze mij erg overbodig.

Meer dieren dan gewassen vragen is misschien een poging om meer mest op de markt te krijgen. Zoals je aangeeft, voor veel spelers weer werk aan de winkel.

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

ik heb er ook nog wel commentaar op en wel voor de balans tussen het te leveren (gevraagde ) en de beloning
    er worden 13 Sultan kameldin gevraagd en 11 circus Panda
    daar staat slechts 1.900.000 BD en 2.300.000 Tep 3GB en 4 sterren tegen over
    In vergelijk de hoogste karate Panda 4.500.000 BD + 200.000 TEP en 3 sterren
    De Sultan Kamedin is gemiddeld ± 4.500..000 BD leverde in de quest nog 18 Sneeuwkamelen +100.000 TEP en 3 sterren op.
    De inflatie gaat wel erg hard bij BP dit kan zelfs de hele EU niet meer bij houden laat staan onze Griekse vrienden.
    De opbrengst is dus wel overweldigend ....... voor het gevraagde
    Voor mij in ieder geval onder de maat

stien56 vindt dit leuk.
  4. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Voelt voor ook mij aan, als het moeten over steken van de Grand Canyon zonder hulpmiddelen..-.-

Leuk bedachte quest, maar dit is idd een kwestie van de speler overvragen. (Had enkel de zilveren levels gespeeld, nog niet verder gekeken, tot Sintra mij er op wees. d.m.v. zijn posting hier)

De prijzen zijn "zeer ver" onder de maat, te noemen, om nog maar te zwijgen over het molshoopje aan supervoer die men terugverdient t.o.v. van de Mount Blanc supervoer die men uit eigen zak moet investeren...

Wil men het eigen zak (zonder supervoer doen) moet men toch wel even minimaal 40 MILJOEN BD investeren, enkel en alleen voor diamanten level 7. Los van de anderen honderen miljoenen (neem dat maar letterlijk!!) BD's die er nodig zijn om het gevraagde van de markt te plukken om de rest van de levels te behalen.

Laatste bewerkt: 20 Maart 2015
    Sintra98 en stien56 vinden dit leuk.
  5. Lieve

Lieve Halfgod

ik moet nog 4 bomen vrij spelen om die quest te doen :eek:
    precies of de gouden banaantjes zijn zo rap verzameld:oops::cry:

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Behalve de genoemde BD en TEP staat er bij mij 100 supervoer, 6 GB en 6 sterren. We krijgen de GB dus zeker niet cadeau.
    Voor 13 Sultans heb je nog niet de hoogste kameel en die staat in de quest 30 supervoer, 3,2 mil BD en 140.000 TEP.
    Ik heb nog geen enkel hoogste fokdier gefokt, en denk dat ik eerder aan fase 7 diamant toe ben. Voorlopig zijn bij mij eerst de gouden levels aan de beurt, en de moringa maak ik eerst de make-up party van af.

7. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Je hebt wel behalve de 13 sultans de 11 Circus Pana's vergeten en dan heb je al bijna 3 karate panda's

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.