Push-notificaties

Discussie in 'Help archief' gestart door fairie, 27 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairie

fairie Commandant van het forum

Misschien ligt het aan mij maar ik snap er even niets van. Als je dit accepteert wat voor communicatie is er dan tussen je boerderij en je computer en wat merk je er zelf dan van?

Tuintje57 en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. Tuintje57

Tuintje57 Forum-expert

Ik snap er ook niets van hoor fairie. Misschien dat iemand ons dat duidelijk wilt, kan maken.

3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Helaas is het voor ons ook niet duidelijk wat er gemeld gaat worden. Wel dat er alleen speciale dingen gemeld gaan worden.
    Het is in ieder geval altijd via je browser weer uit te zetten.

4. fairie

Ik had het er niets mee gedaan en na verversen van het spel kreeg ik het ook niet meer te zien. Ik neem aan dat hij dan op niet geaccepteerd staat. Zolang ik niet weet wat het inhoud doe ik er niets mee. Mijn mening is in elk geval dat ik graag van te voren een o.a. hierover had gelezen en het niet pas zag met aanmelden bij farmerama en dan niet weten wat dit allemaal is. Het bericht daar werd ik ook niet veel wijzer van.

Wat ik wel weet is dat jullie pas iets neerzetten als jullie dit doorkrijgen dus dit ligt in elk geval niet aan jullie. Ik wacht verdere informatie hierover af wanneer (als) deze komt. In elk geval dankjewel voor je informatie.

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De OA https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/farmerama-makkelijk-als-nooit-tevoren.26542/ van vanmiddag 14 uur komt van BP en is de aankondiging die je zoekt.

Er staat inderdaad verder weinig concrete uitleg in. Dat komt denk ik omdat van hogerhand besloten is dit technisch te implementeren voor alle spellen en er ook bij Farma verder nog geen echte ideeën over bestaan.

Wat ik begrijp door het op te zoeken is dat het net zoiets is als de meldingen van apps op je mobiele telefoon/tablet.

6. fairie

Ik heb geen mobiel waar apps op kunnen en ik heb ook geen tablet. Dus voor mij is dat allemaal onbekend hoe dat werkt. Mijn computer heb ik vandaag pas tegen 18.00 uur aan gedaan, omdat ik vandaag overdag andere dingen te doen had. Als eerste log ik altijd in op de boerderij en ga dan pas naar het forum. Met inloggen kreeg ik gelijk die melding en later toen ik naar het forum ging zag ik pas de O.A. waarvan je hierboven de link hebt gezet. Ik had het fijner gevonden als het bijvoorbeeld 1 dag eerder op het forum had gestaan, zodat je weet dat dit eraan komt en er dan rekening mee kan houden. Nu kwam het dus als complete verrassing en ook na het lezen van de informatie die je daar kan doen was het voor mij nog steeds niet duidelijk wat het precies inhield. o_Ok nu is het voor mij dus nog een grote vraagteken. Ik wacht dan ook af tot er in de toekomst meer informatie over gaat komen. In elk geval dankjewel voor je antwoord.

Voor zover ik weet wat met een browser bedoeld wordt is bijv. IE, FF of Chrome. De melding kreeg ik wel in Chrome bij de ene boerderij maar niet in IE bij de andere boerderij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.