punten balk

Discussie in 'Beginners' gestart door mickey1948, 10 Augustus 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. mickey1948

    mickey1948 Forumbeginner

    goedemiddag mijn spel loopt niet goed doe maanden erover voor een level hoger
     
  2. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Dat kan. Hoe hoger je in level komt hoe langer je er over doet. Het ligt ook aan hoe je het spel speelt en hoeveel tijd je hebt. Bijvoorbeeld voor level 100 waren er bij die er bijna een jaar over deden. Ik heb er toen iets van 4 maanden over gedaan maar ik was toen aan huis gekluisterd en kon toen veel spelen. Ik weet niet welk level je bent of je met events meedoet (dan kan in het begin veel schelen om levels omhoog te gaan), hoeveel je al qua ruimte hebt vrijgespeeld enz. Wat je zou kunnen doen is opschrijven hoeveel (T)EP je hebt en dan wanneer je iets inlevert kijkt of de punten bijgeschreven worden. o_Ok kan je bijvoorbeeld tussen de events door vaste questen doen in de cooperatie om daar weer punten en andere beloningen te krijgen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  3. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Wat Fairie zegt klopt helemaal.

    Soms fiets je heel vlug naar een level en soms duurt het maanden. Ik zit nu de drie maanden voor een nieuw level(225 momenteel, en dan speel ik al sinds 2012, dus ik ga ook niet hard hoor.
    Draai je een paar keer een ep/tp bonus, dan gaat het ineens harder.

    Het hangt er ook van af hoe je het spel wilt spelen, met of zonder geld. Wil je een sprintje trekken en alle questen wegspelen of wil je vooral mee doen met de events. Vindt je vooral de ambachten en de markt leuk, of het kletsen met de medeburen. je kunt echt alle kanten op.

    veel plezier.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  4. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Hoe hoger je komt hoe meer je kunt doen, als je niet al je (T)EP uit de gewassen/stallen/bomen haalt maar ook uit items met een lading die afhangt van je level en huisdieren hebt die zorgen voor extra (T)EP voor bepaalde dingen en je wolkenrijen dagelijks oogst dan kan het een stuk sneller gaan. ook kun je soms bij events veel EP krijgen of items verzamelen die op de lange termijn voor veel EP zorgen. Wat ook belangrijk is dat is om al je velden vrij te spelen, denk daarbij ook aan hoe je je farmmunten besteedt.
    Ik zit inmiddels bij level 217 (ik speel sinds 2010, maar ik heb ook 1 of 2 jaar niet gespeeld toen ik ging studeren) en level nog steeds ongeveer eens per maand doordat ik bij de vuurtoren alleen de items heb staan die veel EP opbrengen en het veld met huisdieren bijna zo vol heb staan als me lukt op dit moment.
     
  5. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Als je mij een pb stuurt dan stuur ik jou een courgette-appeltaart toe. Als je die inzet krijg je tijdens de looptijd meer (T)EP.
     
  6. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    In sommige periodes kun je sneller levelen dan tussen andere levels. In het begin gaat het snel, dan een tijd langzamer, nog langzamer, dan weer een aantal levels veel sneller en daarna weer steeds langzamer. In die hele periode heb ik gelijkmatig gespeeld, dus niet meer of minder. Het gaat er volgens mij om hoe het spel is geprogrammeerd.