Puffin

Discussie in 'Help archief' gestart door tulpboer, 16 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    Puffing op mijn tablet is gestopt weet iemand nog een ander wel gratis

    gr tulpboer
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Van de week kwam een soort gelijke vraag over puffin voorbij, waarop de volgende (onderstaande) reactie van 1 van de mods kwam.


    Op dit moment heeft het spelen via de browser op desktop / PC de prioriteit.
    Een app voor Farmerama zal er (waarschijnlijk) niet komen, dat is ook nooit het streven geweest.
    Het spel valt nu niet te spelen op telefoon/tablet onder Unity. De programmeurs zijn wel aan het kijken of er alternatieven / mogelijkheden zijn voor oudere pc's e.d. Hou voor meer informatie over Unity de Aankondigingen in de gaten :)

    https://board-nl.farmerama.com/threads/open-beta-farmerama-in-unity-vanaf-30-september-2020.37024

    Sorry voor het lenen van je tekst.
     
  3. joke1948

    joke1948 Forum-baron

    ik speel nu op mijn tablet, met puffin.
     
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Op de ipad is de gratis versie gestopt, maar de betaalde versie werkt nog wel. Op een tablet met android werkt puffin zover ik weet wel nog gewoon. Aangezien we binnenkort op Unity over gaan heeft puffin kopen voor die korte tijd niet veel zin. Unity werkt niet in puffin.
     
  5. joke1948

    joke1948 Forum-baron

    We gaan gewoon afwachten.Zit niets anders op.
     
  6. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    bedankt voor jullie antwoord
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.