puffin

Discussie in 'Help archief' gestart door popje4, 16 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi misschien dat iemand hier een antwoord op weet....ik heb puffin op mijn tablet gezet....en hij doet het ook...maar sluit ik af en wil ik de volgende dag weer de farm opstarten dan werkt het niet meer..krijg dan een zwart scherm. wel de gratis versie.
    ik moet dus nu elke keer puffin verwijderen en er weer opzetten dan doet hij het wel....wat gaat hier niet goed? of komt dit omdat het gratis is?? dank alvast....

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Nee, dit ligt niet aan het gratis exemplaar. Bij mij op de telefoon doet de gratis versie het prima.
    Ik had gistermiddag wel met 2 spellen op de telefoon de melding dat de proxyserver niet goed was, dat er geen verbinding kon worden gemaakt.
    Kun je met puffin wel een andere website bezoeken? Zo nee, dan zit er iets fout in de verbindingen met de puffinserver, zo ja, dan ligt het niet aan de gratis versie.
    Probeer je voordat je puffin er opnieuw opzet het spel te herladen? Bij mij blijft de reclame ook vaak zwart of hangen. Niet dat ik er vaak last van heb, omdat ik meestal met de pc begin.

popje4 vindt dit leuk.
  3. leogroningen

leogroningen Junior expert

Ik heb op de telefoon farmerama via puffin als app gezet. Ik hoef hem alleen maar aan te klikken en hij gaat er dan naar toe. Ik heb er nog nooit geen problemen mee gehad zowel als op mijn mobiel of de tablet.

popje4 vindt dit leuk.
  4. popje4

dank jullie voor het antwoord euh ik zie wel dat hij laad als ik op revers druk maar op de helft houd hij er dan mee op....gisteren nogmaals geprobeerd er op gezet en farm geopend... de boel weer afgesloten en opnieuw ( vier min er na) opgestart maar niks niet....alles er weer afgegooid en weer opgehaald....en toen deed hij het wel weer....raar...

5. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Ik gebruik al jaren puffin. Het hapert weleens maar niet noemenswaardi. Ik heb uiteindelijk maar betaald ervoor omdat dat heel veel reclames en ongemak scheelt.

6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

0ok op je tablet en smartphone moet je regelmatig de cache legen. Flashcache is niet aan de orde, maar wel gewone cache. Bovendien moet je wel enige vrije ruimte hebben om je apps te laten werken.
    Dus mijn advies: verwijder alle cache en check daarna of je nog wel vrije opslagruimte hebt.

7. popje4

dank je wel ga het proberen alhoewel ik dat wel met een zekere regelmaat doe...maar kan geen kwaad....ik zie wel veel verschillende puffin voorbij komen...voor tablet en anderen is daar nog een verschil in?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.