Puffin

Discussie in 'Help archief' gestart door janniekwak, 9 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Sinds vanmiddag kan ik op mijn i-pad via de Puffin browser niet meer inloggen. De meter stopt na 30% en er staat een soort 'startpijl' die niets doet. Hebben meer mensen er last van? En wat kan ik er aan doen?

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik ben vandaag uitsluitend via Puffin ingelogd geweest en daarbij geen problemen.

Het kan wel uitmaken natuurlijk via welk platform je speelt (iPhone, iPad, Android, Samsung).

o_Ok op je telefoon en tablet heeft een browser een browsercache, sterker zelfs: elke app houdt er een cache op na.
    Voor de iPhone/iPad verwijder je die door dubbelklikken op de startknop, en dan alle programmaschermpjes die je op halve grootte krijgt te verwijderen door ze omhoog te swipen.
    Voor andere smartphones en tablets weet ik het niet, kan per type verschillen.

Als dit geen effect heeft kun je ook in je instellingen nog kijken of je wel vrije ruimte hebt.
    Apps werken niet of zeer traag als je geen opslagruimte beschikbaar hebt.

En in het algemeen: als een app niet meer lijkt te werken is het altijd goed om een reset te doen door je telefoon of tablet helemaal uit te zetten en opnieuw te starten.

3. janniekwak

Dank voor je reactie. Ik ga aan de slag. Updaten en opschonen doe ik altijd, dus moet ik verder speuren.

4. bibi9999999

bibi9999999 Teller

gisterochtend nog op ipad met puffin gespeeld maar heb nu hetzelfde
    stopt bij 30%..... en heb niets openstaan (valt dus niets te swipen zoals Ron dan zo mooi noemt)

5. janniekwak

Ik heb nu alles geprobeerd, puffin werkt op alles behalve op Farmerama. ook ik kon tot gisterenmiddag gewoon inloggen en spelen. opschonen, app opnieuw installeren, troobleshooting van puffin, niets werkt. Heel vervelend en jammer.

6. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Hier ook nog eens geprobeerd maar blijft toch echt hangen op 30%.....
    dan stoppen de schaapjes met bewegen maarre zat die "playknop" er altijd al onder ?
    niet dat er iets gebeurt als je daarop tikt hahahaha .....

7. janniekwak

De "playknop"is nieuw en ik denk dat dat het euvel is, maar zoek maar eens uit waar die vandaan komt.

8. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Hier hetzelfde . De playknop had ik trouwens wel eens eerder gezien .Toen kwam ik ook niet verder.

9. slakje64

slakje64 Gelegenheidsauteur

hier ook geen toegang met de iPad;

ben op de andere pc nu aan het werk , want kom ook niet reageren via iPad;
    alles loopt vast,
    hopelijk komt er terug beterschap , want via de iPad kan ik vanuit mijn zetel op mijn boerderij ,
    via de pc moet ik vanuit een kille eenzame ruimte (die pc is eigenlijk om te werken en geen spelletjes)

10. hihi64

hihi64 Gelegenheidsauteur

denk dat er iets meer te doen valt dan iPad volledig uit te zetten
    zal niet bij ons liggen ;
    en nu dat en morgen een leuke kalender op het spel staat;
    wie helpt er ons?

11. vinc05

vinc05 Forum freak

Hier net zopas met een gekochte versie niets aan de hand op de samsung IPad

12. -carrie57-

-carrie57- Forumkenner

Hier werkt de IPad ook prima. Heb ook een gekochte versie

13. Marianne632

Marianne632 Junior expert

Gekochte puffinversie geeft hier ook geen problemen. Wel vind ik het storend dat er standaard met de Engelse versie van farmerama wordt gestart en dat het wachtwoord niet wordt onthouden. Maar goed, ik was al tevreden dat ik het spel tijdens de vakantie kon spelen.

off topic: Portugal heeft een kaart waarbij je 10 dagen onbeperkt kunt internetten voor 10 euro. Ideaal!

14. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Ik had een gekochte versie van puffin (0.99 meende ik) die duurde dan 6 maanden maar ik zou niet weten hoe ik deze kan verlengen kom deze nergens meer tegen (ahum zoals jullie misschien hieruit al begrijpen ben ik niet zo thuis op de iPad Speel alleen 2 spelletjes hierop farmerama en een ander spel) Had al eens gezocht maar weet echt niet waar ik dan moet zijn Of kun je die, die 0.99 kostte maar eenmalig aanschaffen ?
    Want zo toch graag weer op iPad willen spelen vooral smorgens voor ik naar mijn werk ga want om dat eerst de Pc aan te zetten ......

15. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Jij had dan de gratis versie waar je maandelijks flash inkocht . Later is die versie veranderd in een helemaal gratis app. Je hebt ook een versie die je eenmalig kunt kopen . Het icoontje is dan blauw in plaats van groen.
    Ik heb ook de gratis versie uit de app store . Van de spelers die wel erin kunnen heeft vinc geen ipad en valt dus sowieso niet te vergelijken met mij. Aangezien android en ios teveel verschillen en zeker de apps ook al hebben ze dezelfde naam

16. janniekwak

ik heb zojuist de gekochte versie geinstalleerd en die werkt prima! probleem voor mij opgelost. snap niet waarom de free versie niet meer werkte. ik gebruik hem al heel lang.

17. ikeliza

ikeliza Regelmatige auteur

hier ook t zelfde probleem. de ipad werkt de gratis app niet. en op mn mobiel android daar werkt de gratis wel. zoals ik t hier lees dus alleen de ipad waar de gratis versie niet op werkt.

18. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Op de telefoon had ik 2 weken lang een probleem dat de app van puffin en van een simpel spelletje niet gevonden konden worden.
    Vandaag de apps verwijderd en puffin opnieuw geinstalleerd, de gratis versie, en het werkt prima.

19. ikeliza

ikeliza Regelmatige auteur

op de ipad ook eraf gehaald en opnieuw gedaan maar werkte nog steeds niet. bleef op 30% hangen en dat afspeel pijltje. zal m er nu afhalen en morgen er weer opzetten kijken of ie t dan weer doet

20. vinc05

vinc05 Forum freak

Doet er natuurlijk weinig toe maar hier is ook een iPad in huis,ik speel er alleen op in de vakantie's.
    Heb die even tevoorschijn gehaald om te proberen en die deed het met puffin de gekochte versie.
    Bij ons thuis speel ik alleen op de grote computer

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.