productoverzicht/fokdieren is blanco

Discussie in 'Help archief' gestart door Rozie67, 16 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozie67

Rozie67 Gevorderde

Geen overzicht meer van fokdieren bij productoverzicht. De rest doet het wel gewoon.

2. miekekoning

miekekoning Veteraan

De vraag is mij niet helemaal duidelijk. Bedoel je dat je je fokdieren in de schuur niet ziet?

3. Rozie67

Rozie67 Gevorderde

• Dubbele postings zijn niet toegestaan. Gebruik de "bewerk" knop om iets toe te voegen
    Ja alleen bij productoverzicht fokdieren zie daar helemaal niets meer. Bij de rest gaat wel alles goed.

Oeps nee niet op marktplaats daar zijn ze verdwenen de fokdieren.

Laatst bewerkt door moderator: 16 Juni 2016
  4. miekekoning

miekekoning Veteraan

Ok duidelijk. Ikzelf ervaar geen problemen en mijn collega's ook niet. Ik vermoed daardoor dat het aan je computer ligt.
    Het beste is om je computer even op te schonen (kan via de link in mijn banner) Eventueel kan uitloggen en opnieuw inloggen helpen.

Mocht dat allen niet helpen dan kun je een ticket sturen naar support. o_Ok dat kan via de link in mijn banner. Vergeet dan niet je id-code en speelnaam te benoemen.

5. Rozie67

Rozie67 Gevorderde

• Dubbele postings zijn niet toegestaan. Gebruik de "bewerk" knop om iets toe te voegen
    Ok zal eventjes uitloggen had pc net opgeschoond via je banner.

:DGelukt de fokdieren zijn weer aanwezig

Laatst bewerkt door moderator: 16 Juni 2016
  6. miekekoning

miekekoning Veteraan

Fijn dat het gelukt is, ik zal dit draadje daarom een slotje geven.

Op dit forum is het alleen niet toegestaan om te dubbelposten. Onder een post staat het knopje bewerk. Je kan hierop drukken om iets toe te voegen aan je post.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.