producten

Discussie in 'Help archief' gestart door theindoo, 21 Maart 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theindoo

    theindoo Gelegenheidsauteur

    Ik wil papagaaien veren kopen,ik zie ze nergens staan op de markt.o_Ok geprobeerd mijn eigen veren te verkopen ,ook die komen niet naar boven.Er zijn erg weinig producten te koop/te zien
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Als je in de markt op de knop (of hoe je hem wil noemen) waarop gewassen drukt en dan de onderste optie ook op drukt dan vind je hem gewoon als Papegaaiveer terug. Om het heel gemakkelijk te maken, druk op het gebouw met de rieten dak.

    S6 ermee.
     
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het kan zijn dat je de bahamarama producten niet aan hebt staan. Er staan op de markt aan de linkerkant 2 plaatjes: een huisje met een groen dak (de farm) en een huisje met rieten dak (baha). De achtergrond van die huisjes moet groen zijn om actief te zijn. Klik op het huisje om die achtergrond groen te maken.

    Wat ook nog kan, is dat je in het zoekvenster iets hebt staan, waardoor alleen de producten die die letters bevatten, worden getoond.
     
  4. Jenny262

    Jenny262 Gevorderde

    De nieuwe markt is ook niet gemakkelijk de oude was duidelijker
     
    bommelbij en Sintra98 vinden dit leuk.
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ja en je kan ook niet zelf een prijs in type want dan gaat die naar het maximum bedrag
     
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik vul gewoon zelf bedragen in. Hij gaat hier niet naar de max. prijs.
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Als je een bedrag invult boven de maximum prijs wel xD
     
    -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. fensie01

    fensie01 Doorzetter

    Jep je kunt wel de verkoopprijzen verhogen met sterren in de boom !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.