Producten marktkramen

Discussie in 'Help archief' gestart door Zacairo, 25 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zacairo

    Zacairo Forumbeginner

    Hallo,

    mijn moeder, oma en ik spelen samen Farmarama, omdat ik een foutje had gemaakt, kreeg ik een tekort in de nodige dingen om te planten en ik zat in tijds een quest. Mijn moeder wilde mij helpen en heeft voor mij wat op de marktkraam gezet. deze kon ik niet zien. Wij hebben aan mijn oma gevraagd of zij het eens wilde proberen, ook van haar hebben mijn moeder en ik op onze accounts niks kunnen vinden. Het is wel verkocht(aan een ander). Andersom net zo.

    wat zou hier het probleem van kunnen zijn?

    Alvast bedankt,
    Zacairo
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Er zijn verschillende markten, meer dan 40 geloof ik.
    Dus grote kans dat jullie niet op dezelfde markt zitten.
     
  3. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Zoals farmermikkie zegt, er zijn iets meer dan 30 markten in het spel. Op moment van aanmelding wordt je bij één van die markten ingedeeld en daar blijft je account altijd mee verbonden.
    De kans dat je moeder en oma op dezelfde markt zitten is dus heel erg klein.

    Of eigenlijk, ik kan uit wat je beschrijft wel stellen dat jullie niet op dezelfde markt zitten.

    Een belangrijke reden voor deze verspreiding van de markten is het voorkomen dat spelers onderling afspraken maken om goederen extra goedkoop aan elkaar over te doen.
    Een tweede reden is dat het beslag dat op de markt gelegd wordt in tijden van topdrukte verdeeld wordt.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.