Aankondiging Producers nieuwsbrief - februari 2015

Discussie in 'Hoofdkantoor archief' gestart door Toontje2, 4 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL


    Hallo Farmerama-spelers,

    Welkom bij alweer een nieuwe nieuwsbrief van de Farmerama-producer. Deze keer geef ik een update over het Koraalrif, de aanpassing van de molen en ga ik in op jullie feedback naar aanleiding van de vorige nieuwsbrief.

    Allereerst wil ik jullie zeggen dat we jullie feedback erg waarderen. Ik wil julie verzekeren dat ik, Varun, nog steeds de producer ben van Farmerama en ik heb geen plannen om ergens anders naartoe te gaan! Ik weet niet precies hoe de geruchten op de fora zijn ontstaan, maar ik kan jullie verzekeren dat ik heel veel aanwezig ben en steeds de fora lees en op de hoogte ben van jullie feedback.

    In 2014 hebben we ons vooral gefocust op de community (de spelers die via het forum en de chat reageren) en hebben we de nadruk op de spelbeleving gelegd. Ons huidige handelingsplan is nu eerst gericht op het verbeteren van de kwaliteit van het spel, om jullie allemaal een positieve en lonende spelbeleving te bieden.
    Het Valentijnsevent was een experiment en tot dusver zijn de resultaten erg positief. Ik begrijp jullie klachten en kan jullie verzekeren dat we een aantal van die terugkerende problemen aanpakken: 1 voor 1.

    De ontwikkeling van het Koraalrif is erg goed gevorderd. Ik kan jullie vertellen dat deze feature binnenkort live gaat en beschikbaar zal komen voor alle spelers.
    Ik ben nog steeds terughoudend over het noemen van een definitieve datum, omdat ik geen valse beloftes wil doen. Ons streven is en blijft om jullie een kwalitatief goede feature te bieden. Het aantal Gouden Bananen die nodig zullen zijn voor het ontsluiten van het koraalrif zal erg meevallen.
    Wij willen dat deze feature toegankelijk wordt voor alle spelers en we hebben veel nagedacht over de ideale voorwaarden voor het vrijspelen. Jullie worden vast en zeker aangenaam verrast.
    o_Ok worden jullie vast erg blij van het feit dat we in maart aan Bahamarama nieuwe standbeelden toevoegen, waardoor jullie Gouden Bananen weer meer waard worden!

    Wat betreft de molen-aanpassing: de afbeeldingen die we vrij hebben gegeven waren voorontwerpen en er zullen geen veranderingen komen in de gevraagde goederen bij de voersoorten in de molen.
    Het belangrijkste doel van deze aanpassing is de molen beter toegankelijk te maken en de mogelijkheid om een wachtrij voor de productie in te stellen. De afbeeldingen waren dus alleen een voorproefje van het ontwerp :)

    We zijn van plan om ook het Cadeau- en ruilevent aan te passen en we hopen begin juni het event in de nieuwe versie te kunnen gebruiken.
    Daarnaast hebben we de broncode van de minigames verbeterd, zodat we Renzo wat vaker kunnen laten langskomen.

    Voor de (een aantal maanden geleden genoemde) plannen voor een oogster van de wolkenrijen en een vernieuwde inventaris geldt ook dat ze volop in ontwikkeling zijn. Deze onderdelen worden momenteel ontworpen en worden volledig uitgewerkt en geprogrammeerd zodra het werk aan het Koraalrif is voltooid.
    Ik begrijp dat jullie deze nieuwe zaken zo snel mogelijk tot jullie beschikking willen hebben, maar we gaan voor topkwaliteit en zouden jullie geduld erg op prijs stellen!

    In de volgende nieuwsbrief gaan we het hebben over onze langetermijnvisie, de spelbeleving en onze filosofie daarover.

    Bedankt en tot ziens in het spel!

    Varun
     
    Laatste bewerkt: 12 Juli 2015
    nymphje, .Kiko17., Rijanne en 9 anderen vinden dit leuk.