Aankondiging Producers nieuwsbrief - december

Discussie in 'Hoofdkantoor archief' gestart door Toontje2, 19 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    Producers nieuwsbrief - december
    Hallo Farmerama-spelers,

    Het is bijna Kerst! Het hele Farmerama-team wil jullie allemaal Fijne Feestdagen wensen. Ik wil jullie bedanken voor jullie loyaliteit en de constante feedback die jullie ons geven, om zo het spel te verbeteren.

    De afgelopen 6 maanden waren erg succesvol voor het spel en het team. Er heeft een verschuiving plaatsgevonden in de benadering met betrekking tot het maken van het spel en ik ben erg trots op mijn teamleden, die met zoveel veranderingen te maken kregen en die toch met een enorme toewijding het spel bleven verbeteren. Natuurlijk ben ik me bewust van al jullie klachten en zorgen. We weten dat het waarmaken van beloftes soms moeilijk is en dat jullie als community verwachten dat we jullie klachten in behandeling nemen.

    Onze plannen voor 2015 zijn ambitieus en de tevredenheid en sfeer in de community zal zoals altijd onze hoogste prioriteit houden. Er staat ons een heleboel werk te wachten en we hebben er zin in.

    Zoals ik al in mijn vorige nieuwsbrief vertelde, willen we deze maandelijkse nieuwsbrief graag verbeteren door jullie van tevoren te vragen om feedback en vragen in te dienen. Onze board-admins en community managers zullen hier in januari mee beginnen. Met betrekking tot de vorige nieuwsbrief maakte de Duitse community zich zorgen over de kwaliteit van de vertaling en alle klachten die ontstonden zijn keurig genoteerd. Er was een klein foutje van onze kant en daar nemen we de volledige verantwoordelijkheid voor.

    Ik zal onze visie en ‘roadmap’ voor 2015 uitvoerig uitleggen in de volgende nieuwsbrief, maar ik wil jullie nu alvast geruststellen dat we constant rekening houden met jullie ideeën en wensen en dat we daar vaak dezelfde mening over hebben. Zo zijn wij het er ook allemaal over eens dat de bonenstaak een wolkenrij-oogster zou moeten krijgen. Jullie zijn vast blij om te horen dat we dit idee een aantal maanden geleden al besproken hebben en dat we al plannen hebben voor deze feature. We zullen binnenkort onze eerste ontwerpen aan de board-admins laten zien en hun feedback vragen voordat we deze ontwerpen volledig gaan uitwerken.

    Ander nieuws: het Koraalrif komt steeds dichterbij en ook staan er een heleboel andere features, zoals bijvoorbeeld opslagmogelijkheden, op de planning. We vragen alleen om een beetje geduld. Ik ben ervan overtuigd dat we onze beloftes na kunnen komen en jullie een geweldig 2015 kunnen bezorgen.

    Jullie feedback over deze nieuwsbrieven wordt altijd op prijs gesteld. Door de feedback te lezen, was het voor ons gemakkelijker om jullie verwachtingen te begrijpen.

    Ons Kerstevent is reeds online en we zijn ervan overtuigd dat jullie het leuk vinden!

    We wensen jullie nogmaals een Vrolijk Kerstfeest!

    Bedankt.
    Varun
     
    Laatste bewerkt: 19 December 2014