problemen spel

Discussie in 'Help archief' gestart door elizabeth195959, 23 Juni 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elizabeth195959

    elizabeth195959 Forumleerling

    hoihoi even een vraagje het oogsten gaat niet goed steeds bloementjes telkens weer uitloggen hij telt ook niks bij groeten elisabeth195959
     
  2. Kaatje344

    Kaatje344 Forumleerling

    hetzelfde probleem ik druk steeds maar weer op f5
     
  3. -_Moira_-

    -_Moira_- Alwetend orakel

    Hier ook, iedere keer heb ik moeten uitloggen om vervolgens weer naar het veld te gaan waar ik gebleven was. Mijn bonussen zijn lekker verlopen door deze ellende.
    Edit: is het een idee dat er eerst aan de stabiliteit van het spel gewerkt alvorens event na event op te starten?
     
    Laatste bewerkt: 23 Juni 2021
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  5. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    kan nu ook al niet eens uit loggen
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  6. nouk64

    nouk64 Doorzetter

    Ik heb inmiddels Farmerama volledig verwijderd van mijn PC en opnieuw de Client gedownload, dat werkte; kan nu weer inloggen :). Maar moet wel steeds weer opnieuw inloggen, eerst kon in het spel open laten staan en bijvoorbeeld na een uur verder spelen, nu is dat een ramp, elke keer er weer uit en opnieuw inloggen :(.
     
  7. omatrein

    omatrein Gelegenheidsauteur

    Instellingen veranderen, het heeft geholpen! Dank je wel Klaartjuh
     
  8. jollianda

    jollianda Forumleerling

    Hier dezelfde problemen, kan ook niet oogsten, met de hand helemaal niet, loopt meteen vast en met knechten moet ik eerst op F5 en dan heeft ie als ik geluk heb geoogst.. die instellingen heb ik altijd al zo staan dus daar ligt het niet aan. Kan nog proberen de client opnieuw te downloaden, maar baal intussen als een stekker en krijg steeds minder zin om de boel op te starten...
     
  9. omatrein

    omatrein Gelegenheidsauteur

    Ben vanaf 14.00 uur bezig geweest om in te loggen. Wat ik ook deed, niets hielp. Zelfs Farmerama opnieuw installeren werkte niet. Hoe moeten we zo 'n event halen? Zeker "Zomerdagen" kan ik wel vergeten.....
     
  10. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

  11. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    ben de hele morgen al bezig om in te loggen via client krijgt elke keer error.
    ben nu even ingelogd op de oude manier
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.