problemen sinds de nieuwe phonton

Discussie in 'Help archief' gestart door peronneke, 26 Februari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peronneke

    peronneke Forumleerling

    beste ,heb sinds de nieuwe browser phonton de grootste problemen met farmerama kan moeilijk inloggen ,duurt veelste lang als ik naar een andere locatie in het spel wil gaan echt hopeloos haal alleen de dagelijkse bonus binnen en geef vrienden een cadeautje als dat nog gaat heb de browser helemaal voor niets gekocht ,kan nou ook nergens heen zal toch niet de enigste zijn denk ik zo maar ,om dit berichtje te kunnen schrijven heb ik 20 min overgedaan zo traag en langzaam gaat het allemaal ben benieuwd of ik morgen in kan loggen want dat is ook nog maar de vraag ,ben er soms heel de dag mee bezig voor de inlog bonus ,ga er nu mee stoppen want ik kan nog wel uren zo door blijven gaan. groetjes
     
  2. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De Photonbrowser werkt bij mij prima voor Farmerama.
    En hoewel die niet op het forum is uitgezocht, heb ik dat net even uitgeprobeerd en ook het forum gaat prima, zij het dat verschuiven van de forumlijst traag gaat. Voor verschuiven van het scherm is wel belangrijk dat de cursor op de wijsvinger staat.
    En traag... altijd relatief, je moet nu eenmaal via de website de commando’s laten uitvoeren, dus dat je voor schuiven gewoon rustig je vinger moet bewegen is niet vreemd.
    Een bericht schrijven en een post plaatsen ging echter vliegensvlug.

    Het spel zelf is geen probleem, de snelheid ligt natuurlijk wel aan de bandbreedte die je in de instellingen hebt opgegeven.
    Als je snelle wifi en snel internet hebt is een bandbreedte van 6 aan te bevelen.
    Alle voorkeursinstellingen vind je in de faq: https://board-nl.farmerama.com/threads/photon-flash-browser-voor-ios.33270/

    Zonder technische gegevens (welk apparaat gebruik je, welke IOS, router, netwerksnelheid) kan ik er verder niet veel over zeggen.
     
  3. peronneke

    peronneke Forumleerling

    beste ,vriendelijk bedankt dat je wilde kijken na deze problemen ,groetjes
     
  4. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hoi
    ik zie op de markt de dieren en planten van BH niet meer....wel de plaatjes maar geen prijzen enz....meer mensen last van?
    ook de boomvruchten niet meer zichtbaar....

    en intussen alles weer terug....
     
    Laatste bewerkt: 27 Februari 2020
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.