Opgelost Problemen sieritems van Schatrijk event

Discussie in 'Hoofdkantoor archief' gestart door Klaartjuh, 22 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Hallo boeren en boerinnen,

Het blijkt dat er momenteel problemen zijn met de sieritems van het Schatrijk event. Wat inhoudt dat als je nu voor deze items inlevert ze op zich wel ontvangt alleen niet voor jullie zichtbaar.

Daar wordt op dit moment naar gekeken om dit zsm weer op te lossen. Voor nu is het niet nodig om een ticket naar support te sturen omdat wij het nog niet handmatig recht mogen zetten en ook moeten wachten op bericht vanuit Bigpoint.

Zodra wij meer informatie ontvangen hierover zullen wij dat hier melden.

Jullie Farmerama team

2. Klaartjuh

Inmiddels is het probleem op zich weer verholpen, dus wie nu sieritems weet vrij te spelen in dit event zal deze ook gewoon in hun inventaris terug kunnen vinden.

Voor de mensen wie het gedurende dit probleem sieritem hadden ontvangen maar dus niet kunnen zien zal er na het weekend een script lopen om deze alsnog op de juiste plaats te zetten zodat het weer zichtbaar is.

Wie graag wil dat het eerder gebeurd kunnen wij dit nu ook handmatig doen maar dan moet er wel een ticket naar support gestuurd worden, graag wel de namen vermelden van de items waar het voor jou om gaat.

Voor diegene die dit vanavond al hadden gedaan (en ook al een antwoord van mij hadden ontvangen) graag reageren via mijn antwoord als je het item/de items voor maandag ilt hebben.

Graag wil ik er wel bij vermelden dat het ook voor ons weekend is en afhankelijk van hoeveel tickets over dit probleem binnenkomen kan het dus wel even duren voordat we alles hebben afgehandeld.

Sintra98 en tikivogel vinden dit leuk.
  3. Klaartjuh

Deze middag is door een script alle items weer op de juiste plaats gezet en is het probleem bij deze weer opgelost.

Sintra98 vindt dit leuk.