Problemen op de markt

Discussie in 'Help archief' gestart door Lieve, 15 December 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

Lieve Halfgod

wat is er mis met de markt
    de naam van de berk is niet korrekt gisteren hadden we dan ook rare plaatjes bij sommige producten en ik had WAC op de markt staan en die is ineens veranderd van prijs
    ik zet altijd met rond getal en nooit zo hoog want daar betaal je alleen 10% en je krijgt aan de straatstenen niet verkocht, ikdacht het lost zijn eigen wel terug op maar niet dus

2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Meestal is het hebben van verkeerde plaatjes of rare namen een teken dat je je flashcache eens moet schonen. Bij mij heet de berk nog gewoon de berk en de vrucht van de berk het berkenkatje, dat klopt dus.
    De prijzen op de markt veranderen altijd, dat heeft te maken met vraag en aanbod. Als de prijs van WAC bij jou op dit moment hoog is, dan is er waarschijnlijk veel vraag naar.

3. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Het gaat niet over de berk maar het katje van de boswilg die dubbel was catje.
    Bij mij is alles opgeschoond en zie het ook op de markt

4. Catje78

De naam van de treurwilg is inderdaad aangepast, de vraagsteller heeft het echter over de berk.

5. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

idd foutje van mij sorry

6. Lieve

Lieve Halfgod

Nee het is niet de flashcache want dat is opgelost voor de plaatjes en de naam van de treurwilg is ook veranderd maar ik heb niet die WAC zo op de markt gezet maar heb die daar wel zo zien verschijnen met een bedrag dat ik nooit zou vragen hoe komt dat dan

Laatste bewerkt: 15 December 2017
  7. Catje78

Niemand anders kan op jouw naam iets op de markt zetten, dus dat moet toch door jou gedaan zijn. Je kunt eventueel een ticket naar support sturen, maar die kunnen ook niet zien wie er achter het toetsenbord zat op het moment van op de markt zetten.
    Heb je misschien je account met iemand gedeeld? Dan zou diegene het er nog op gezet kunnen hebben.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  8. Lieve

Lieve Halfgod

9. Catje78

Het plaatje wat je laat zien is niet van de berk, maar van de treurwilg. Die heeft voor nu het finse woord voor treurwilg gekregen (ik ga me er niet eens aan wagen om het na te typen). Er is al een draadje over gemaakt op het forum :)

https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/itkupajunkissa.28106/

de WAC is daarmee echter niet te verklaren

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.