Problemen met Zaaien en Oogsten

Discussie in 'Help archief' gestart door ladyxxl30, 17 Maart 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladyxxl30

    ladyxxl30 Forumleerling

    Hoi Hoi

    Ik heb problemen met het zaaien en oogsten van de gewassen.
    Als ik geoogst heb is niet alles weg van het veld ( ik doe altijd eerst alles leeg maken)
    En als ik gezaaid heb dan is niet alles gezaaid of de helft maar met water en mest.

    Zijn er hier nog meer die er problemen mee hebben?
    Of kan ik er iets aan doen dat het wel werkt want zo kan ik nooit mijn Questen afmaken als maar steeds de helft staat. Speel dit spel al van begin af aan heb ook 5 accounts maar nu begint me de moet toch wel een beetje in de schoenen te zakken en denk er over na om te gaan stoppen.
    Zou dit wel zonden vinden omdat ik het graag speel (Anders geen 5 accounts hihihi)

    mvg Ladyxxl30 (liekje)
     
  2. jo1808

    jo1808 Forumleerling

    hallo hier het zelfde en ook bij de tak moet ik telkens opnieuw inloggen om dat hij vast loopt hoop dat het verbetert wordt want zo vind ik er niet zoveel meer aan en ik doe het wel graag al 10 jaar maar zo heb ik het nog niet mee gemaakt
    mvg jo
     
  3. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Er zijn uitgebreide problemen op servers bij grote groepen bekend. Mogelijk helpt het om je cookies en cache eens te schonen. Bij een aantal browsers lijkt dit wat vaker te moeten gebeuren om het spel beter te laten lopen.
     
  4. ladyxxl30

    ladyxxl30 Forumleerling

    Oke thnx ga het proberen
    mvg Ladyxxl30
     
  5. ladyxxl30

    ladyxxl30 Forumleerling


    Helaas het werkt nog steeds niet ondanks alle cookies verwijderd zijn
     
  6. kleineberin46

    kleineberin46 Forumleerling

     
  7. kleineberin46

    kleineberin46 Forumleerling

    speel meer dfan 10 jaar het begint niet leuker te werken heb ook dat probleem
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.