Problemen met Renzo

Discussie in 'Help archief' gestart door gelderblom, 12 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

hoi kop van jut stotterd vind die toch al moeilijk nu hellemaal . gr gelderblom

2. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Hier dito ; kop van jut hapert !!!

3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

even een eigen draadje van gemaakt aangezien het niet te maken heeft met het Fokevent

4. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Bij mij hapert het met de ballonnen schieten... er zit vertraging in, dus als ik klik is de ballon soms net weg als ik hem raak:cry:
    Had vanmiddag hetzelfde probleem en daarna alles opgeschoond en flashcache geleegd, maar nu is het weer zover...

-matthias1952- vindt dit leuk.
  5. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hier lukt het o ok van geen kanten. ben ermee gestopt. gisteren ging het ook al niet goed.

Borkie vindt dit leuk.
  6. theav71

theav71 Levende forumlegende

pfff hier is het ook geen doen, ga ook maar niet meer proberen of het op een ander moment beter gaat want dat is gewoon zonde van de tickets.

Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. -Farmer47-

-Farmer47- Regelmatige auteur

Hier het zelfde probleem. Normaal haal ik 15 of 20 muntjes met de kop van jut. Nu kom je niet verder dan 5 of 9. Dus dan spelen we het maar niet. Helaas

Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  8. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Sinds gisteren heb ik ook dit probleem.De kop van jut met vertraging spelen is niet te doen. Spaar de tickets wel op tot de volgende kermis.

Borkie vindt dit leuk.
  9. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier ook.....:oops:

Borkie vindt dit leuk.
  10. coolcat08

coolcat08 Forumleerling

hier ook problemen. tijdens het spel opeens een melding dat ik mijn punten kwijt raak als ik het spel sluit? ik was aan het slaan??
    spel erna liep alleen de bovenste boog. onderste deed niks en hij ging slaan. 0 punten :cry::mad:

Borkie vindt dit leuk.
  11. Sabine

Sabine Gevorderde

Heb al heel wat slagen gemist bij de kop van jut. Het gaat met horten en stoten. Hij is totaal van slag. Ik stop er eerst mee, want ik heb wel 10 a 15 slagen verprutst. Jammer.

Borkie vindt dit leuk.
  12. nachtpauwoog

nachtpauwoog Gevorderde

Hier vandaag ook vertraging

Borkie vindt dit leuk.
  13. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

hier ook

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.