Problemen met plaatsen van de bomen.

Discussie in 'Help archief' gestart door VosStiertje, 2 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Ik zet mijn vraag / opmerking maar hier neer .... zou anders niet weten waar ik het moet plaatsen.

Ik wilde vanavond met de knechten bomen plaatsen op de bahama en in het regenwoud.
    Voor de kans op DI's wilde ik alleen de "gewone" bomen plaatsen. ( basis bomen )
    Normaal klik je dan bovenin op gewone bomen" en niet op "" alle" of "upgrade".
    Dus doe dit en plaats mijn boom.
    Ga terug via de bouwknecht en klik weer de boom aan en zie tot mijn verbazing dat hij weer op "alle" staat. Dus opnieuw op "gewone bomen" geklikt en plaats een aantal bomen.
    Terug om andere bomen te plaatsen en weer staat het op "alle". Dit was eerst niet en ook niet dat het telkens naar vooraan terug springt. Met de hand gaat het allemaal gewoon zoals altijd, maar met de knechten is het nu echt een ramp en zeer irritant en kost het zeer kostbare tijd van je knechten.
    Ik ben benieuwd of meer spelers hier last van hebben en of het misschien een bug is?

2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ja, ik heb hier ook last van.... en volgens mij ook inderdaad vanaf gisteren of eergisteren.
    @enk52 Lea, weet jij hier iets over?:)

3. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Weekend altijd druk t/m dinsdagmiddag, maar ik zal er vanavond naar kijken en indien het nog niet gemeld is vanuit een ander land doorgeven.

Het heeft geen zin naar een specifieke moderator te vragen, het antwoord komt altijd van een mod die is ingedeeld voor die forumsectie en in deze forumsectie zijn dat S-mods en hoger.

Borkie vindt dit leuk.
  4. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Dank je wel Ron voor de reactie.
    Ik kan het nu niet meer controleren,
    want ik heb niet altijd knechten aanstaan.
    Met een blikje geduld wachten we het af.

Farmer121965 vindt dit leuk.
  5. ikky999

ikky999 Gelegenheidsauteur

Hallo Ron,
    Ik heb vandaag even op dit account, mijn andere account dus, uitgeprobeerd om bomen te plaatsen.
    Had knechten aangezet. Maar het probleem is er nog steeds.
    Had jij het nog uitgeprobeerd en is het al gemeld of ben ik de enigste die er last van heeft.
    Veel vragen ;) maar ben nieuwsgierig, want als het een bug is en het is dit weekend niet
    verholpen, dan hoef ik ook geen knechten in te zetten om mijn bomen te veranderen/ te plaatsen,
    want dat schiet dan met de knechten ook niet op. :p

6. vinc05

vinc05 Forum freak

Hier ook zoals ikky schrijft.

VosStiertje vindt dit leuk.
  7. Borkie

Bij mij is de situatie ook nog onveranderd....
    Heb knechten en het is nu idd wel iets lastiger, maar als je meerdere bomen van 1 soort zet toch handiger dan met de hand! :p

8. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Bij mij ook!

9. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Toch wel erg jammer, dat een reactie, erg lang op zich laat wachten nu. :oops::oops:
    Alle begrip dat het team ook een eigen leven heeft buiten farmerama om.
    Dat is verder geen probleem. Maar als er dan gereageerd wordt door Ron op 5 april......... zie hier onder ;

"" Weekend altijd druk t/m dinsdagmiddag, maar ik zal er vanavond naar kijken en indien het nog niet gemeld is vanuit een ander land doorgeven.""

We zijn nu inmiddels een week verder en er is nog steeds niet verder gereageerd. Blikje geduld raakt behoorlijk leeg.
    Zelfs niet na het andere bericht van een ander account van mij, dat het nog steeds niet naar behoren werkt.
    Oke goed dat was vrijdag laat op de middag, dan het weekend, ook oke....... maar het is nu midden in de nacht van dinsdag op woensdag en nog steeds niets ...... helemaal niets....... geen respons....... nada ........ noppes.
    Hoe moeilijk kan het zijn om even met knechten uit te proberen om 3 verschillende bomen te plaatsen en om even aan te geven hier, of het probleem dan ook zichtbaar is en of het is doorgegeven. o_O:wuerg: Dat is je eigen toezegging Ron.
    Ik zie wel op het forum dat je op verschillende draadjes reageert, maar dit is blijkbaar niet belangrijk genoeg ofzo..... ik weet het niet hoor, maar het schijnt toch dat ik niet de enigste ben, gezien de reacties van anderen verder in dit draadje.

In iedergeval is het probleem hier nog steeds gaande en zeer irritant. >:(:mad:
    Ik zou dan ook graag een reactie zien.

10. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het was al gemeld.

11. VosStiertje

VosStiertje Gevorderde

Dank je wel voor het antwoord Ron.
    Hier kan ik tenminste iets mee.
    Nu weet ik dat er waarschijnlijk iets aan gedaan wordt door BP
    Althans laten we het hopen.
    Maar weer een nieuw blikje geduld open gemaakt.

12. tulpboer

tulpboer Forumkenner

• Dubbelposten niet toegestaan; gebruik de bewerkknop als je nog iets wil toevoegen.
    ik kan ook geen bomen plaatsen niet met de hand en ook niet met de knechten is al een paar dagen zo
    als ik een boom wil plaatsen krijg ik dit Er is een fout opgetreden
    alvast bedankt
    gr tulpboer
    ID 20165706

13. Borkie

Heb je al geprobeerd om opnieuw op te starten? Als het dan nog niet opgelost is, zou ik ff een berichtje aan support sturen.... onder vermelding van je farmnaam en ID.
    Succes! :)

14. tulpboer

tulpboer Forumkenner

dank je wel voor je antwoord ja dat heb ik gedaan
    gr tulpboer

Borkie zou je mij willen helpen ik weet zo snel niet waar ik het support kan vinden

Laatst bewerkt door moderator: 22 April 2016
    Borkie vindt dit leuk.
  15. Borkie

Op je farm helemaal naar onderen scrollen en dan de 2e van rechts... kun je klikken op Support. :)
    En in sommige handtekeningen van moderators staat ook de link Support.

16. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Voordat je bericht naar support schrijft graag ook even proberen je flash cache te legen. Vaak is dit de oplossing en scheelt voor jou tijd als je dat al probeerd voordat je bericht naar support stuurt :)

Flash cache legen kan hier: http://www.macromedia.com/support/documentation/nl/flashplayer/help/settings_manager07.html
    Klik op 'alle sites verwijderen' in het blokje in de rechterkolom en vervolgens browser opnieuw opstarten.

Werkt dit ook niet dan inderdaad bericht naar support doen, in mijn handtekening staat een linkje naar support. Vergeet dan niet je spelnaam en ID te vermelden.

17. tulpboer

tulpboer Forumkenner

ik heb dit alles gedaan wat je heeft gevraagd maar nog niet in orde
    nu kan ik niet op support komen

18. Borkie

o_Ok niet als je boven jouw post bij Klaartjuh op Support klikt?

19. tulpboer

tulpboer Forumkenner

ik voel me zo dom maar dat kan ik ook niet vinden
    gr tulpboer

Borkie vindt dit leuk.
  20. Borkie

We komen er wel... :p
    In het berichtje van Klaartjuh, een stukje naar boven.... Onderin haar handtekening (met de varkentjes :inlove:) staat het woord Support. Klik daar eens op... ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.