problemen met kisten uitpakken

Discussie in 'Help archief' gestart door sophietepiet, 29 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -knorretje69-

    -knorretje69- Forumleerling

    ja idd, wordt er niet leuker op, heb niet altijd veel tijd om te spelen, en als ik dan ook nog steeds opnieuw moet inloggen is de lol er snel af...
     
  2. preaboco

    preaboco Forumleerling

    met flash player kon je de kisten achter elkaar openen en met toets enter kon je ze meteen legen.
    Nu moet je gaan zoeken waar de muis op het scherm blijft want het verspringt elke keer en na het openen begint het systeem opnieuw bij begin, super irritant. Wordt dit issue aangepast?
     
  3. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Het stuk rondom de kisten is al veelvuldig gemeld op het forum. Vanzelfsprekend is dit doorgegeven aan de programmeurs. Ik vermoed echter dat prioriteit nu eerst ligt aan het stabiel maken van het spel en het speelbaar maken van het spel voor alle spelers.
    Daarna zullen kleinere issues worden aangepakt.
     
    Roadrunner14 en riekje111 vinden dit leuk.
  4. yloon

    yloon Forumleerling

    cadeaukist wil niet openen wat kan ik hier aandoen
     
  5. duindistel46

    duindistel46 Forumleerling

    Werkt bij mij ook nog steeds abominabel...heeft wel een tijdje goedgewerkt! vandaag 24-1-2021
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.