problemen met kisten uitpakken

Discussie in 'Help archief' gestart door sophietepiet, 29 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sophietepiet

    sophietepiet Forumleerling

    Herkend iemand dit probleem ik kan 2 kisten openen en dan moet ik opnieuw inloggen om er weer twee te doen?
     
  2. obelix1956

    obelix1956 Forumleerling

    Herkenbaar, heel lastig
     
  3. sammetje

    sammetje Forumleerling

    heel herkenbaar daarom speel ik nog vaak op flash dan gaat t wel goed
     
  4. joke200

    joke200 Forumleerling

    Probeer eens met kist in te vullen in de zoekfunctie, ik heb vandaag al mijn kisten geopend zonder problemen
     
    riekje111 vindt dit leuk.
  5. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    Ik doe het op de zelfde manier en heb ook geen problemen met openen
     
  6. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Ik heb ook problemen met kisten open, maar alleen in Client. Hij geeft aan hoeveel kisten je wil openen en uiteindelijk gebeurd er niks. en op unity kon ik niet op Forum komen dus maar weer terug naar Flash versie
     
  7. yloon

    yloon Forumleerling

    bij mij blijven ze halverwege steken en dan maar weer opnieuw inloggen heel vervelend
     
  8. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hier precies hetzelfde laken en pak pfffffffffffff
    o_Ok ontzettend irritant de markt en wat stallen erin zetten elke keer opnieuw beginnen
     
  9. opawoefen

    opawoefen Forumbeginner

    moet ik ook
     
  10. -ylona-

    -ylona- Forumleerling

    bij mij ook ,maar als je op zoeken kist intypt gaat het iets beter maar ze blijven af en toe steken en dan moet je weer opnieuw f
     
  11. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier via cliënt....regelmatig opnieuw F5 moeten doen bv bij vriendenlijst die is dan leeg....na F5 is alles er wel weer....verder loopt het wel beter/sneller .....bij kisten open maken blijft deze wel terug springen nar het begin maar kan ze wel openen...
     
  12. .Nietje.

    .Nietje. Junior expert


    Nou ik heb nog steeds problemen, met het openen.
    o_Ok als ik de zoekopdracht kisten invult.
    Ik kan er de ene keer 3 tot 5 openen, en dan zon 30 !
    Maar eer ik alle kisten heb geopend zon 80 (verschillende) ,
    moet ik heeeeeel veeeel keren opstarten

    Het spel is er niet makkelijker op geworden.
    Wel hinderlijker.
     
  13. sammetje

    sammetje Forumleerling

    ja dat is bij mij ook zo:eek:
     
  14. Eefke!

    Eefke! Junior expert

    Het is vandaag hopeloos ,je kunt een paar kisten openmaken en dan is het weer over,ik gaf de molen net opdracht om supervoer te maken,dan gaan de goederen er van af ,maar de molen doet het niet.Vanmorgen was het zo als ik naar een speelveld toe wilde het steeds tot 100% laadde en vervolgens kon ik niet op de velden komen. Ik heb maar uitgelogd, dit is niet leuk meer, ik heb client gedownload en daar speel ik op.
     
  15. the_liberty

    the_liberty Forum-ambassadeur

    hier ook laden en niet op de velden komen. dan na 2 velden alles muurvast zo is niet meer te spelen. heb 5x nodig om 1 rondje te doen en vooral met event is niet te doen
     
  16. elly60

    elly60 Forumleerling

    hier ook kunt 1 kist binnen halen en ben weer bij begin vreselijk ben hier echt niet blij mee hoop dat hier gauw wat aan gedaan wordt anders stop ik na 19 jaar heb er geen zin meer in zo
     
  17. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    Blijkbaar bof ik want ik ondervind totaal geen problemen met het openen van de kisten. Net geprobeerd en er stonden heel wat kistjes te wachten om geopend te worden :)
     
    Roadrunner14 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  18. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    ook hier geen enkel probleem op twee accounts om de oogst van de afgelopen week aan kistjes te openen. ook alle draaien aan het rad die ok heb gespaard gingen daarna prima

    als je eerst in het zoekveld KIST intypt, staan alle kisten mooi bij elkaar en ben je het probleem kwijt dat alles elke keer naar het begin springt.
     
  19. RAGOGR

    RAGOGR Actieve auteur

    Ik ondervind ook heel veel problemen met me kistjes konstant opent die ze niet.... elke keer opnieuw inloggen bah
    Nu heb ik op mijn huisdierenveld een panda ei staan maar je ziet hem niet

    Ik dacht veldje leeg kan er wat op..... maar nee staat er al wat kan hem ook niet verplaatsen pfffffff
    Gr Oma

    P.S. dat kist invullen deed ik altijd al
     
  20. -knorretje69-

    -knorretje69- Forumleerling

    krijg ook niet mijn kisten achter elkaar geopend, steeds weer opnieuw inloggen, vreselijk...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.