problemen met inloggen

Discussie in 'Help archief' gestart door Vanesje30, 11 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanesje30

Vanesje30 Forumbeginner

help, ik kan niet inloggen.
    Is er een storing? ligt igg niet aan mijn verbinding

2. mike1701

mike1701 Forumbeginner

ook ik kan niet inloggen

3. SikkoK

SikkoK Forumleerling

Zelfde probleem...

4. maartje

maartje Forumbeginner

eindelijk kan ik inloggen.
    wat erg..tijdens een quest.
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

5. nachtlady

nachtlady Forumleerling

lekker hoor door dit genodonder ga ik het niet meer hallen deze event uit te spellen egt ballen mag wel 3 dagen verleningen tegen over staan

6. mmans

mmans Forum-hertog

Ik heb mega problemen, ik ben na drie kwartier eindelijk ingelogd, maar nu werkt het niet :( uiltjes geoogst, wisselen tussen velden duurt eeuwig, uiltjes staan niet aan :( oogsten lukt, opnieuw zaaien met snelknop lukt niet :( waardeloos. Hoop dat het snel opgelost is!!
    Woelige weide wil niet lukken, staat nu ook al 2 min bloemetje te draaien :(

Ik denk dat ik er weer uitlig, niets lukt. Ik hoop dat ik nog iets voor de nacht kan zaaien

Laatste bewerkt: 11 November 2014
  7. N00tje

N00tje Actieve auteur

Ik krijg m'n boerderijtje ook niet in beeld.

8. grimyx

grimyx Forumleerling

kan ook niet meer inloggen op Explorer meer mensen last van zie ik

inmiddels wel gelukt wel heel traag...

9. nachtlady

nachtlady Forumleerling

ik kon via explorer en firefox er niet op komen met crome eidelijk erin kunnen komen blijf nu ingelocht ga deze event helaas hier doormiet meer hallen jammer genoeg

10. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

11. mmans

mmans Forum-hertog

Ik geloof dat het nu opgelost is :) Ik heb in ieder geval mijn boerderijtje nachtklaar kunnen maken. Ben alle velden nog eens nagelopen om er zeker van te zijn, dat alles er goed op staat. Nu snel mijn bed opzoeken :)

Voor iedereen veel suc6!!

12. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De inlogproblemen zijn voorbij dus ik sluit dit topic.
    Als er nieuwe problemen zijn (wat ik niet hoop) kan er weer een nieuw draadje worden gemaakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.