Problemen met in het spel komen.

Discussie in 'Help archief' gestart door vanDijk1970, 21 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik kan na al veel moeite na het inloggen (statusbalk liep 'ook na verschillende keren verversen' vroegtijdig 'na 98 of 99% bv.' vast) niet in het spel komen.

Ik krijg als ik een veld open alleen maar zonnetjes te zien (al enkele minuten lang.) Zie onder als voorbeeld:

https://www.farmerama.com/?action=internalGame

Is dit een bekend probleem op dit moment?

2. fairie

fairie Commandant van het forum

Dat wordt zo te horen je flashcache opschonen. De link hiervoor vind je in de handtekening van een MOD.

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. vanDijk1970

Fijn maar ik kan er dus niks mee, want zoals al eens eerder (bij een andere topic) gegeven weet ik niet hoe ik dat kan/moet doen en een handtekening aanklikken of iets dergelijks lukt me ook niet.

Laat maar, na veel (innerlijk) gevloek is het probleem op gelost. Mag een slotje op wat mij betreft.

Laatste bewerkt: 21 April 2018
  4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Fijn dat het probleem inmiddels voor jou is opgelost, betreft geen algeheel probleem met het spel. Advies van fairie is dan ook een goed advies, best kans dat je op korte termijn hier weer tegenaan gaat lopen als je de flashcache niet opschoont.

Handtekening is het stukje wat hier onder mijn getypte tekst staat, oftewel het plaatje met de varkentjes bij mij en daaronder staan enkele woorden, oa 'flascache legen'. Klik op dat woord want ik heb daarachter een linkje staan met de daarbij horende pagina. Op de pagina die daarna opent zie je in de rechterkolom een vierkantje met daarbij ook het knopje 'alle sites verwijderen' als je daar op klikt heb je de flash cache al verwijderd.
    Mocht je in chrome spelen heeft dit trouwens geen effect maar meld het dan hier, dan kunnen we je ook nog wel verder helpen. Tenslotte zijn we hier om te helpen :)

Sintra98 vindt dit leuk.
  5. vanDijk1970

Het verhaal over de handtekening en dergelijke is me al een aantal keer (hier maar ook bij een ander spel van BP) uitgelegd, alleen heb ik niet die kennis van computers om daar zonder vertrouwde hulp (thuis) aan te beginnen.

Ik doe mbt. verbeteringen aan computer niet zonder iemand die 1: verstand computers heeft en 2: die persoon moet ik wel vertrouwen (ook in prive omstandigheden.) En zover ik weet speelt er btw. niemand uit m'n kennissen- of familie kring hier in dit spel.

En ik speel via (Google) chrome.

Laatste bewerkt: 21 April 2018
  6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

En dat is natuurlijk prima maar dan kan ik je helaas niet verder helpen, de uitleg die ik je dan zou geven zou je dan ook niks mee willen doen.
    Overigens is flash cache legen, of browser cache legen waar we het in geval van chrome over zouden hebben, niet specifiek een Farmerama ding. Dus als je iemand in je omgeving weet die je wel vertrouwd (en ook iets weet van computers) is het goed om daar naar te vragen.

7. vanDijk1970

Het probleem oplosser waarover we hier spreken heb ik in het verleden eens geprobeerd en het werkte bij mij aafrechts.

Maar goed, dank voor de moeite en zoals bij bericht 3 al gezegd mag een slotje op deze topic.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.