Problemen met het spel.

Discussie in 'Help archief' gestart door Boeretrien1, 6 Mei 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Ik wil bij deze eens een paar dingen kwijt wat niet goed werkt .

!. Geregeld , en dan heb ik het over soms wel 2 a 3 keer, als ik van veld wil veranderen, dat ik F5 moet gebruiken omdat het spel dan vast is geslagen. Niet echt prettig als je eerst de huisdieren wilt activeren en dan pas oogst. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat de huisdieren dan maar over geslagen worden omdat dit probleem vrij irritant is.

2. Als ik de wolkenrijen wil activeren (met de hand) dan komt er geregeld (niet alle rijen) een extra popup. dit gebeurd ook geregeld als ik op de markt iets wil kopen.

3. Al een hele tijd blijft er geregeld een schildje staan met bv de naam van het gewas, terwijl ik de popup van de knechten voor me heb staan en dan dus niet kan zien, of erbij kan wat ik eigenlijk wil doen.

De cache is geleegd, de cookies verwijderd, het gebeurd zowel in IE als in Chrome.
    Mijn broer zit op een andere server en heeft hier ook last van, dus het is niet alleen op mijn account.

Hopelijk kan hier iets aan gedaan worden. B.v.d.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.